Tips om hvilket business class produkt som er best til Canada YYC og retur fra USA SFO? Bonus @A reise Sas foreslår LH men denne har 2 - 2 - 2 i business. Lars
Siden du ikke har nevnt noe annet, antar jeg du skal fra Oslo på betalt billett. Foreslår KLM til Calgary. Du har flere valg på Vancouver (YVR). Turkish Airlines flyr på Vancouver, med Boeing 787-9. Connection fra Norge gir en kveld for sightseeing i Istanbul og fritt 5-stjerners hotell – om du ønsker litt variasjon på turen. Ellers tenker jeg Air Canada og Lufthansa er trygge valg over dammen. Tilbake fra SFO foreslår jeg Swiss med B777-300ER via ZRH, Qatar Airways eller SAS.
hvordan tilbys dette? Får man informasjon av turkish? Skal til YVR til våren, via IST med 787 hørtes jo finfint ut. Gjelder dette begge veier? Ser returflight lander etter siste TK til OSL...
Man får det på økonomireiser med over 12 timer layover og bizreisrer med over 9 timer layover. Både innkommende og utgående flight må være TK og det gjelder kun hvis du har korteste mulig layover. Hvis du kunne kommet inn med et senere fly fra OSL eller reist med et tidligere fly til destinasjon får du altså ikke hotell, selv om det skyldes at det ikke var ledige billetter på en av disse avgangene. Så vidt jeg vet gjelder tilbudet også bonusbilletter og du går i en egen skranke på flyplassen for å få hotellvoucher etter du har landet.