Er det ikke mulig å booke med Open Jaw ? Skulle booke OSL-MAN, AGP-OSL men dette er tydeligvis ikke mulig. Dette er altså uten CT og planen var å bruke MCP rabatten.
Det burde gå. Hvor stopper det? Jeg gjorde en dummybooking nå og fikk ingen feilmeldinger fram til utsjekk.
Det ligger noen begrensninger i at "jaw´en" ikke kan være for stor. I ditt tilfelle kan det være at distansen AGP-OSL overstiger distansen OSL-MAN i systemene, uten at jeg kan si det sikkert.
Prøve å se om jeg kunne fly til Hongkong ut, og hjem fra Los Angeles. Tilbudet kom frem som ett vindu som normalt, men av en eller annen grunn så funket ikke linken da Hadde vært gøy om det hadde funket, for da hadde 4000 Kroner for Alaska Airline poeng gitt meg en flyging på Cathay Pacific fra Hongkong til Los Angeles vært noe
Fikk tilbakemelding fra support idag med følgende svar : "Jag har testat att boka dessa turer du beskriver nedan och stöter inte på några problem. Är det efter efter att du fyllt i betalsättet du får felmeldingen? eller i vilket steg får du felmeldingen?" Men når jeg var kontakt med bookingtelefonen i går kunne de heller ikke booke. Så vi får se svaret blir videre. Jeg tror dog at vedkommende som svarte på mail booket to separate reiser. Feilmeldingen som vist i vedlegget kommer altså etter jeg trykker se gjennom.
@Upsaker har nok rett her. Det åpne segmentet kan ikke være lenger enn den lengste flighten per vei. Og MAN-AGP er mye lenger enn OSL-MAN.
Det morsomme er at SAS ikke kan svare dette selv samtidig som de påstår at de kan booke denne reisen selv.