Oppgradere eurobonus reise med penger?

Tråd i 'Bonushjelp' startet av soerheim, 30. des 2016.

  1. soerheim

    soerheim Nytt Medlem

    Innlegg:
    5
    Likes mottatt:
    1
    Bonuspoeng:
    3
    Hei.

    Skal reise fra Stavanger til Trondheim via Bergen 2. Januar. Når jeg bestilte reisen så var det såpass dyrt at jeg valgte å bruke bonuspoeng til å betale (Har tjent masse poeng på kredittkort og trumf). Nå er det slik at jeg kun mangler to reiser for å få sølvkort, men siden jeg ikke har kjøpt biletten så blir ikke denne reisen registert som godkjente turer. Lurer derfor på om det finnes en mulighet for å gjøre den gyldig uten å bestille en ny billett? F.eks oppgradere til Sas plus med penger?

    Håper det er noen bereiste her inne som har en løsning. Har bare 2 mnd igjen av kvalifiseringsperioden og tviler sterkt på at jeg klarer å reise før den går ut.

    Takker for alle svar.
     
  2. Xflipper

    Xflipper Veteran

    Innlegg:
    4,186
    Likes mottatt:
    3,120
    Bonuspoeng:
    113
    Desverre ikke mulig så langt jeg vet. Du kan ikke oppgradere en bonusbillett på forhånd, og ved oppgradering på flyplassen får du poeng etter opprinnelig klasse, som for deg er 0 :(
     
  3. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Nei.
    Eneste muligheten er å avbestille og booke meg "beste pris'. Da får du segment og poeng, men prisen er jo også høyere..
     
  4. soerheim

    soerheim Nytt Medlem

    Innlegg:
    5
    Likes mottatt:
    1
    Bonuspoeng:
    3
    Ahh, kjipe greier. Har blitt litt bitt av bonusbasillen og har lengtet etter next tier siden september.
     
  5. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,397
    Bonuspoeng:
    183
    Det er ikkje mange dagane igjen til 2.jan, men om du har kort tid igjen av oppteningsperioden (2 mnd) ville eg ha sjekka prisen på SAS Go, og heller avbestilt bonusreisa. Har du meir tid tilgjengelig så sjekk mulighetene for t/r femseksempel på now or never? Då kan du dra inn siste to segmenta for ein god pris plutselig, så får du heller leve med at du må besøke Luleå eller Longyearbyen. Og tante Olga på Toten blir sikkert glad for eit ekstra besøk av gullungen.
     
    epletyv and Are like this.

Del denne siden