SK 925 Copenhagen, Denmark, CPH
07/24/15 12:20 PM Washington, DC, USA, IAD
07/24/15 3:00 PM 343 Daily
C9 D9 Z9 R0 J0
Y9 S9 B9 P9 A0 E9 M9 H9 Q9 V9 W9 U9 K9 L9 T9 O0 G8 N0
Bookingklasse Y og S er Plus full flex, og B og P er Plus Saver (med litt forbehold at jeg husker feil). Det er fortsatt minimum 9 ledige i alle priskategoriene, så mulighetene er fortsatt til stede, men oppgraderinger kan fortsatt nektes av andre årsaker. Setekart viser heller ingen reserverte seter i Plus.
SK 926 Washington, DC, USA, IAD
08/04/15 5:15 PM Copenhagen, Denmark, CPH
08/05/15 7:15 AM 343 Daily
C9 D9 Z9 R0 J0
Y9 S9 B9 P9 A0 E9 M9 H9 Q9 V9 W9 U9 K9 L9 T9 O0 G9 N0
Hjemturen deres viser også mye av det samme, altså god plass pr dags dato. Merk at turene er satt opp med A340-300 så dere vil ikke få ny kabin, hvis det da ikke blir flybytte.
Tror jeg ville satset på bekreftet oppgradering pga større sannsynlighet da, men du må ta i betraktning om du vil oppgradere i gammel kabin (benplassen er fortsatt god i Plus, da). Jeg er i samme situasjon som deg, lange ben og skal reise samme rute i desember. La inn Optiontown idag, faktisk, til både Plus og Biz, fordi jeg verdsetter benplass aller høyest. Håper det var til hjelp, og bare ikke forvirret deg mer.
Vis alt...