Oppgradert til C hos BA (BGO-LHR)

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av Sliteren, 06. jan 2017.

  1. Sliteren

    Sliteren Medlem

    Innlegg:
    60
    Likes mottatt:
    92
    Bonuspoeng:
    18
    Tenkte jeg skulle dele denne, siden jeg aldri hadde våget å håpe på det og det høres ut som oppgraderinger er ganske sjeldent her på forumet.

    På veien bort ble jeg altså oppgradert i gaten til business grunnet overbooking bakover, uten å ha noe status hos de. Jeg reiste alene, og hadde en t/r billett betalt med avios + penger hvor jeg hadde C på returen.

    Fikk sittet 40 minutter i godsetet før flighten ble forsinket over natten. C på boardingkortet var VELDIG greit å ha da jeg kom tilbake på flyplassen dagen etterpå og så at køen til den ene skranken som var åpen for alle snirklet seg rundt kafèen på hin siden av avgangshallen. Jeg ventet i 15 minutter, men jeg overhørte at han ved siden av meg hadde ventet trofast i over en time, og fortsatt å vente i den tro at flyet hans ventet på han (det hadde det ikke gjort). Lettelsen var for min del stor når skranken kunne meddele at vi beholdt våre plasser fra gårsdagen.

    Anyway, hyggelig å bli valgt ut av BA. Kan ikke skjønne at det ikke satt en fyr med status bak der.
     
    RoadKing, tommy777 and Herlov like this.
  2. Herlov

    Herlov Poengsanker InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,066
    Likes mottatt:
    5,991
    Bonuspoeng:
    183
    Hyggelig å høre! Selv var jeg også heldig hos Lufthansa i romjula.
     

Del denne siden