Oppløpssiden for å beholde Senator.

Tråd i 'Reisebrev' startet av kjeeli, 15. nov 2024 kl 11:13.

1. kjeeli

kjeeli Veteran

Likes mottatt:
    27,147
    Bonuspoeng:
    183
    Vi har fått testet Brussel x2 og LOT x2 så langt i denne jakten på litt ekstra Senator tid.
    På de turene har vi ikke fått noen anerkjennelse for den midlertidige statusen, utenom fritt setevalg hos LOT på eco light billett.
    Blir spennende å se hva moderselskapet LH kan diske opp med på denne reisen.
    Den bedre halvdel har blitt parkert hjemme, så det er kun jeg og Jr som fullfører status matchen.

Ble en svipptur innom gullstua først, så langt inn kom vi ikke når vi reiste med LOT forrige uke.
    Greit med litt mat før avgang

IMG_7285.jpeg

siden vi sitter bak gardinen på flyet.

Ser ut som vi skal komme oss av gårde på tid

IMG_7288.jpeg

IMG_7286.jpeg

Lnbre, obay, Henrik and 5 others like this.
  2. kjeeli

kjeeli Veteran

Likes mottatt:
    27,147
    Bonuspoeng:
    183
    Selv med fullt fly gikk boarding kjapt, og dro fra gate 10 min før tiden.

Måtte pent ta til takke med 7AB, lot Jr sitte ved vinduet ellers ville han blitt gretten. Jaggu lenge siden jeg har sittet i midten med fremmedfolk så tett på.

Ble delt ut vann like etter avgang, og kiosken kom 10 min senere.

Handlet drikke og snacks for €28.20

IMG_7289.jpeg

Litt kjedelig å sitte så tett på gardinen, når man hører det klirrer i porselenet fremfor. Hørte at det var 3 flasker bobler som ble åpnet underveis.

Det gikk fint med fremmedfolket på min høyre side, hen respekterte at jeg skulle ha armlene mellom oss.

Det ble ingen anerkjennelse av Senator underveis, mulig de er drittlei alle disse wannabe Senatorene som er med på denne status matchen.

På 973 meters høyde under innflyvning dro vi opp igjen, pga ett redningshelikopter som var litt for nærme. Ble en ekstra runde på oss

IMG_7293.jpeg

Vel vel, jorden kaller igjen.

IMG_7292.jpeg

Parkerte uansett 30 min før tidtabellen, sånt kan man jo like.

Del denne siden