Oppstandelsen 2.påskedag eller bare en oppsummering av påsken 26

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av kjeeli, 06. april 2026 kl 00:35.

1. kjeeli

kjeeli Veteran

Likes mottatt:
    33,356
    Bonuspoeng:
    183
    Om de fleste starter påskeferien fra fredag før palmesøndag har jeg ikke statistikk for, men i dagstrådene og reisebrevene her inne kan det jo tyde på det.
    Er jo gøy å kunne følge dere som krysser land og verdensdelgrenser for gode opplevelser.

Det skaper jo litt misunnelse fra min side, da mine tidligere påskeferier ble benyttet til å besøke mine foreldre på mørekysten.
    Ona fyr

1D34C86F-B2A0-4745-9792-649B4C9D1252.jpeg

kan jo ikke sammenlignes med Bangkok, men for meg var Ona stedet for definisjonen på stillhet.
    Pga død og fordervelse blant opphavet, ble siste påsken tilbrakt der i 23.

Så sliter litt med å finne nye tradisjoner, og det er litt vrient med en konemor som liker seg best innenlands eller på Madeira (som vi skal tilbake til senere i år)
    Ferdig med memory, sympati lane nå!

Nok avsporing nå ift tittel på tråden.
    Det er jo delvis selvvalgt fra min side å jobbe man-torsdag i påskeuken, men greit for å hente inn litt av etterslepet etter skulderbruddet.

Fikk besøkt 16 rom på Quality Hotel™ Hasle Linie for utbedring av sprekker i veggene, begynner å bli dritt lei det hotellet som ikke klarer å stå i ro etter 5 år.

Fortsatt 30% igjen til jeg er fullt oppe å går igjen i følge manuell terapauten, trodde egentlig at alt skulle være normalt etter at bruddet hadde grodd i slutten av januar.
    Men den gang ei, opptrening og atter opptrening.
    Kan sies at 49 år gamle kjeeli er i betydelig bedre form enn jeg var i 20-30 årene og begynnelsen av 40 årene.
    Aldri satt mine bein på et treningsenter før 15.des 2025, og per dags dato har jeg vært der 45 ganger, jepp dette er selvskryt :cool:
    Men jeg må følge MT sitt program for å komme i full drift.

Kanskje på tide med oppsummering på påskeuken
    Mandag: 3,3 km rundt i andre etasje på Hasle Linie
    Tirsdag : 3,6 km rundt i andre etasje på Hasle Linie, 5 km løping og styrketrening på EVO
    Onsdag: 3,1 km rundt i tredje og andre etasje på Hasle Linie
    Skjærtorsdag: 4,1 km rundt i tredje og andre etasje på Hasle Linie, 5 km løping og styrketrening på EVO
    Langfredag: 15 km stolpejakt Hamar
    Påskeaften: 4 km stolpejakt Stange
    1.Påskedag 10 km løping på EVO og styrketrening + tog til Drammen for 51 års dagen til min bror.

Jepp folkens, mye skryt av egne prestasjoner i denne posten.
    Men selvskryt funker for at jeg ikke går i kjelleren!

Samtidig ble dette en rar røre av en dagspost som dere antakelig ikke har sett tidligere, men unnsett deilig å lufte hjerte litt!

Nyt denne mandagen med å bestille halvpris påske marsipan på Meny.

Del denne siden