Om de fleste starter påskeferien fra fredag før palmesøndag har jeg ikke statistikk for, men i dagstrådene og reisebrevene her inne kan det jo tyde på det. Er jo gøy å kunne følge dere som krysser land og verdensdelgrenser for gode opplevelser. Det skaper jo litt misunnelse fra min side, da mine tidligere påskeferier ble benyttet til å besøke mine foreldre på mørekysten. Ona fyr kan jo ikke sammenlignes med Bangkok, men for meg var Ona stedet for definisjonen på stillhet. Pga død og fordervelse blant opphavet, ble siste påsken tilbrakt der i 23. Så sliter litt med å finne nye tradisjoner, og det er litt vrient med en konemor som liker seg best innenlands eller på Madeira (som vi skal tilbake til senere i år) Ferdig med memory, sympati lane nå! Nok avsporing nå ift tittel på tråden. Det er jo delvis selvvalgt fra min side å jobbe man-torsdag i påskeuken, men greit for å hente inn litt av etterslepet etter skulderbruddet. Fikk besøkt 16 rom på Quality Hotel™ Hasle Linie for utbedring av sprekker i veggene, begynner å bli dritt lei det hotellet som ikke klarer å stå i ro etter 5 år. Fortsatt 30% igjen til jeg er fullt oppe å går igjen i følge manuell terapauten, trodde egentlig at alt skulle være normalt etter at bruddet hadde grodd i slutten av januar. Men den gang ei, opptrening og atter opptrening. Kan sies at 49 år gamle kjeeli er i betydelig bedre form enn jeg var i 20-30 årene og begynnelsen av 40 årene. Aldri satt mine bein på et treningsenter før 15.des 2025, og per dags dato har jeg vært der 45 ganger, jepp dette er selvskryt Men jeg må følge MT sitt program for å komme i full drift. Kanskje på tide med oppsummering på påskeuken Mandag: 3,3 km rundt i andre etasje på Hasle Linie Tirsdag : 3,6 km rundt i andre etasje på Hasle Linie, 5 km løping og styrketrening på EVO Onsdag: 3,1 km rundt i tredje og andre etasje på Hasle Linie Skjærtorsdag: 4,1 km rundt i tredje og andre etasje på Hasle Linie, 5 km løping og styrketrening på EVO Langfredag: 15 km stolpejakt Hamar Påskeaften: 4 km stolpejakt Stange 1.Påskedag 10 km løping på EVO og styrketrening + tog til Drammen for 51 års dagen til min bror. Jepp folkens, mye skryt av egne prestasjoner i denne posten. Men selvskryt funker for at jeg ikke går i kjelleren! Samtidig ble dette en rar røre av en dagspost som dere antakelig ikke har sett tidligere, men unnsett deilig å lufte hjerte litt! Nyt denne mandagen med å bestille halvpris påske marsipan på Meny.