Jeg har fått 4000 pr leie på totalt 4 leier, men null bonus. Får vel ringe de i romjulen og purre på.
Nei, men jeg fikk svar fra Avis for noen dager siden (på veldig dårlig norsk) hvor de skriver at de har "registrert 14000 poenger for de to leiene og 4000+10000 for tredje leien..." + "Disse blir på kontoen din innen 6-8 uker". Om det betyr at jeg får 2 x 14000 poeng eller om de mener at jeg bare skal ha 14000 poeng aner jeg ikke. Jeg venter og ser hva som kommer inn. Blir det 2 x 14000 poeng, skal ikke jeg klage, men får jeg mindre enn 20000, blir det ny mail
Jeg mener at man skal få 2x 10000. I en senere kampanje sto det at man kunne bruke kampanjen kun en gang, men det sto det ikke i vilkårene på denne. Jeg viste også til det i mailen til Avis. Første svaret jeg fikk var et avslag hvor de påstod at de ikke hadde noen kampanje som ga 10000 ekstra poeng etter 3 leier . Men da var det greit at kampanjen fortsatt var aktiv og jeg kunne sende dem linken... Som jeg skrev lenger opp, venter jeg nå og ser hva som dukker opp på kontoen etterhvert. Får jeg mer enn 20.000, sier jeg takk og er ferdig med saken, får jeg mindre er det på tide med ny mail..
Hvor lenge ventet du på de 3 x 4000? (Jeg formoder at dette var den hvor du skulle få 4000 pluss 8000 for to leier over to dager eller mer?)
Leide tre ganger mellom 12 og 28 desember, og 3x 4000 var på EB-konto i dag. (denne kampanjen: http://production.rent-at-avis.com/...rs3.nsf/c/AmexNO+TermsandConditions,Earn22000 )
Har også kjørt på denne kampanjen med 3 leier og har fått 4000 poengene per leie, men ikke de 10 000 siste. Er det overhode noen som har fått det eller er det falsk reklame.
Eg har fått til noko dialog på avis si facebookside, men dårleg på epost. Kva om me kollektivt går saman om å tapetsere alle innlegg hos avis om kvar poenga våre er, og sender meldinger inn til dei. Me burde også fått opp ei oversikt over kven som manglar poeng. Eg var med på to leier få 12000 poeng, og har fått 4000 pr leige, og mangler difor 4000 poeng
Eg har iallefall fått action ved å sende melding til avis på Facebook og skrive kommentarer på det dei legg ut. Dei har lagt ut blant anna den siste kampanja. Dei vil at du skal sende inn til [email protected] eller '[email protected]', men her skjer det ingen ting. Får du beskjed om at det kan ta 10 veker, så er det eit svar! Men ingen svar når du har fått deler av kampanjen er frustrerande
Jeg har sendt 8 (!!!) eposter til cs.no adressen de siste 5 måneder etter manglende poeng på Seychellene men har fått hver gang et robotsvar at de har kreditert 500 poeng, mens jeg forsøker hver gang å fortelle noen av disse brødhoder at jeg har fulgt alt til punkt og prikke når det gjelder kampanjen fra SAS og Avis og skulle ha fått flere poeng, men får hver gang "We cannot verify this information". Jeg blir så lei meg dette selskapet. Ah, har hatt 9 leier med AVIS på dette Amex tilbudet men ikke fått eneste "bonus" 10.000 poeng.
Eg har brukt meg på facebooksida til Avis Noreg, og fekk action frå Avis Noreg, og trudde eg fekk litt action videre, men sjølv om eg fekk svar av cs.no, så var svare at eg ikkje kunne få dei, då eg hadde kanselert leiga! Og dette var ei leige eg kanselerte i Alta, i februar 2018. Men uansett ho på chatten til Avis Noreg prøver å få det til, men cs.no er ubrukelege. Får håpe dei av lært at slike bonusar med for mange krav er vanskeleg å følge opp, og at denne nye bonusen er litt enklare. Men eg gjer meg ikkje på å klage på dette, og venter på nytt svar frå Avis som eg har sendt via Monica på chatten, så får me sjå. Dette er vel tredje gong eg sender dokumentasjon inn, og denne dokumentasjonen bør vel strengt tatt vera tilgjengeleg på preffered profilen min.