Opptjen 22 000 Ekstrapoeng hos AVIS

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Lars J, 08. juni 2017.

  1. chberge

    chberge Medlem

    Innlegg:
    166
    Likes mottatt:
    241
    Bonuspoeng:
    43
    Jeg har fått 4000 pr leie på totalt 4 leier, men null bonus. Får vel ringe de i romjulen og purre på.
     
  2. Claus

    Claus Aktivt Medlem

    Innlegg:
    360
    Likes mottatt:
    346
    Bonuspoeng:
    63
    Nei, men jeg fikk svar fra Avis for noen dager siden (på veldig dårlig norsk) hvor de skriver at de har "registrert 14000 poenger for de to leiene og 4000+10000 for tredje leien..." + "Disse blir på kontoen din innen 6-8 uker". Om det betyr at jeg får 2 x 14000 poeng eller om de mener at jeg bare skal ha 14000 poeng aner jeg ikke. Jeg venter og ser hva som kommer inn. Blir det 2 x 14000 poeng, skal ikke jeg klage:rolleyes:, men får jeg mindre enn 20000, blir det ny mail:mad:
     
  3. gregas85

    gregas85 Senior Medlem

    Innlegg:
    553
    Likes mottatt:
    461
    Bonuspoeng:
    63
    Hvis man har hatt 6x leier får man da 2x 10.000 bonus eller bare 1x ?
     
  4. Claus

    Claus Aktivt Medlem

    Innlegg:
    360
    Likes mottatt:
    346
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg mener at man skal få 2x 10000. I en senere kampanje sto det at man kunne bruke kampanjen kun en gang, men det sto det ikke i vilkårene på denne. Jeg viste også til det i mailen til Avis. Første svaret jeg fikk var et avslag hvor de påstod at de ikke hadde noen kampanje som ga 10000 ekstra poeng etter 3 leier :eek:. Men da var det greit at kampanjen fortsatt var aktiv og jeg kunne sende dem linken... Som jeg skrev lenger opp, venter jeg nå og ser hva som dukker opp på kontoen etterhvert. Får jeg mer enn 20.000, sier jeg takk og er ferdig med saken, får jeg mindre er det på tide med ny mail..:mad:
     
  5. pineapple_juice

    pineapple_juice Aktivt Medlem

    Innlegg:
    368
    Likes mottatt:
    588
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg har også mottatt 3 x 4000 poeng, men ikke sett noe til de 10 000 enda.
     
  6. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,667
    Likes mottatt:
    32,524
    Bonuspoeng:
    293
    Hvor lenge ventet du på de 3 x 4000? (Jeg formoder at dette var den hvor du skulle få 4000 pluss 8000 for to leier over to dager eller mer?)
     
  7. pineapple_juice

    pineapple_juice Aktivt Medlem

    Innlegg:
    368
    Likes mottatt:
    588
    Bonuspoeng:
    93
  8. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,667
    Likes mottatt:
    32,524
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg hadde en annen kampanje:
    upload_2018-1-2_15-50-47.png
    Det som irriterer meg mest er at jeg ikke får svar på henvendelser.
     
  9. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Har også kjørt på denne kampanjen med 3 leier og har fått 4000 poengene per leie, men ikke de 10 000 siste. Er det overhode noen som har fått det eller er det falsk reklame.
     
  10. Jon

    Jon Nytt Medlem

    Innlegg:
    38
    Likes mottatt:
    39
    Bonuspoeng:
    18
    Avis sa til meg at det kunne ta inntil 10 uker før de siste 10.000 var på konto
     
    Fredrik81 liker dette
  11. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,667
    Likes mottatt:
    32,524
    Bonuspoeng:
    293
    Dårlig syns jeg.
     
  12. Kaffen

    Kaffen Globetrotter

    Innlegg:
    2,049
    Likes mottatt:
    5,345
    Bonuspoeng:
    183
    Det ser ut som at Avis har bøffa oss, så vi dropper dem:(
     
  13. TElg78

    TElg78 TravelElg - The Moose Is Loose

    Innlegg:
    1,097
    Likes mottatt:
    1,460
    Bonuspoeng:
    113
    Gjelder de 10000 poeng også for New Zealand? Har i hbert fall bestillt...
     
  14. ValdresBjarne

    ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt

    Innlegg:
    3,241
    Likes mottatt:
    9,350
    Bonuspoeng:
    183
    Eg har fått til noko dialog på avis si facebookside, men dårleg på epost.
    Kva om me kollektivt går saman om å tapetsere alle innlegg hos avis om kvar poenga våre er, og sender meldinger inn til dei. Me burde også fått opp ei oversikt over kven som manglar poeng.
    Eg var med på to leier få 12000 poeng, og har fått 4000 pr leige, og mangler difor 4000 poeng
     
  15. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,667
    Likes mottatt:
    32,524
    Bonuspoeng:
    293
    Høres ut som en ide, men problemet er; Hvor henvender vi oss og får faktisk svar?
     
  16. ValdresBjarne

    ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt

    Innlegg:
    3,241
    Likes mottatt:
    9,350
    Bonuspoeng:
    183
    Eg har iallefall fått action ved å sende melding til avis på Facebook og skrive kommentarer på det dei legg ut. Dei har lagt ut blant anna den siste kampanja.
    Dei vil at du skal sende inn til [email protected] eller '[email protected]', men her skjer det ingen ting. Får du beskjed om at det kan ta 10 veker, så er det eit svar! Men ingen svar når du har fått deler av kampanjen er frustrerande
     
  17. pineapple_juice

    pineapple_juice Aktivt Medlem

    Innlegg:
    368
    Likes mottatt:
    588
    Bonuspoeng:
    93
    Får vel prøve å sende de epost...
     
  18. gregas85

    gregas85 Senior Medlem

    Innlegg:
    553
    Likes mottatt:
    461
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg har sendt 8 (!!!) eposter til cs.no adressen de siste 5 måneder etter manglende poeng på Seychellene men har fått hver gang et robotsvar at de har kreditert 500 poeng, mens jeg forsøker hver gang å fortelle noen av disse brødhoder at jeg har fulgt alt til punkt og prikke når det gjelder kampanjen fra SAS og Avis og skulle ha fått flere poeng, men får hver gang "We cannot verify this information". Jeg blir så lei meg dette selskapet.

    Ah, har hatt 9 leier med AVIS på dette Amex tilbudet men ikke fått eneste "bonus" 10.000 poeng.
     
  19. Xflipper

    Xflipper Veteran

    Innlegg:
    4,186
    Likes mottatt:
    3,120
    Bonuspoeng:
    113
    :( det er trist
     
  20. ValdresBjarne

    ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt

    Innlegg:
    3,241
    Likes mottatt:
    9,350
    Bonuspoeng:
    183
    Eg har brukt meg på facebooksida til Avis Noreg, og fekk action frå Avis Noreg, og trudde eg fekk litt action videre, men sjølv om eg fekk svar av cs.no, så var svare at eg ikkje kunne få dei, då eg hadde kanselert leiga! Og dette var ei leige eg kanselerte i Alta, i februar 2018.
    Men uansett ho på chatten til Avis Noreg prøver å få det til, men cs.no er ubrukelege.
    Får håpe dei av lært at slike bonusar med for mange krav er vanskeleg å følge opp, og at denne nye bonusen er litt enklare.

    Men eg gjer meg ikkje på å klage på dette, og venter på nytt svar frå Avis som eg har sendt via Monica på chatten, så får me sjå. Dette er vel tredje gong eg sender dokumentasjon inn, og denne dokumentasjonen bør vel strengt tatt vera tilgjengeleg på preffered profilen min.
     

Del denne siden