Labert med wifi på turen fra Doha til Bangkok, A380 har ikke OryxOne men ett eldre opplegg. Tok litt mat etter take-off; Caviar og Balik-laks hadde litt first price preg over seg, kyllingburgeren var direkte dvask. Hadde heller tatt en Braathens-burger om det var mulig. Maten var en nedtur, ikke F-klasse i det hele
Hardware er nok litt utdatert, merkes spesielt mtp lademuligheter eller mangel på sånt. Senga derimot, den leverte;
Stod greit over frokosten, knappe 6 timer fra Doha til Bangkok så var greit med litt søvn siden det ikke ble mange timene på øyet til Doha heller. Hadde bestilt meet&greet med opplukk på gate, det funket ikke i det hele men det var null kø på fast track immigrasjon så gjorde egentlig ikke så mye. Bare litt irriterende at ting ikke funker som tenkt. Etter ca 35 min venting på bagasjen, hvor det virket for å være null kontroll på pri og ikke så kom kofferten min sigende. Selve transporten til hotellet leverer bedre ett møtetjenesten, bilen stod klar straks jeg kom ut av custom;
Innsjekk ble i loungen siden jeg brukte en Hyatt-reward som gir loungtilgang på oppholdet; Greit rom for ett par dager;
Nå er det tid for å chille litt på bassengkanten. Intercontinental ligger rett ved men orker ikke gå dresskledd mellom hotellene i denne varmen
Litt snack på hotelloungen før det blir romservice-middag og tidlig kveld. Blir noen intense dager før det blir helg så søvn trengs;
Takk for fin rapport. Ser ut til at det opplevde first-tilbudet ikke var veldig langt i fra C-tilbudet til QR. Flyr gjerne C flere ganger men ble litt skeptisk til F nå.
Fått meg kvelds på rommet; Ble såpass til bestilling at jeg måtte be om bestikk for 2 pers for å bli litt mindre flau