Romjulsturen i år gikk til vakre Milano i nordre Italia. Økonomiklasse, intra-Europa hos Lufthansa er ikke det beste utgangspunktet for et fyldig og spennende reisebrev. Jeg drister meg likevel til å legge ut noen stemningsbilder fra en kortere, men fin tur. Alle flygninger var med Lufthansa sin Airbus A320-200, og via Frankfurt begge veier. I Milano besøkte jeg blant annet Duomo, Castello Szforseca, Cimiterio Monumentale, Gallerie Vittorio Emmanuele II og Santa Maria delle Gracie-basilikaen. Flotte steder! Fortsatt god jul! OSL-FRA-LIN
Tusen takk og det samme til deg! Bare hyggelig og godt nyttår! Bare hyggelig! Selv takk, og et godt reiseår ønskes deg og dine! Bare hyggelig! Jeg bodde på Holiday Inn Garibaldi Station, og det lå nok ca. 30+ minutters gange fra Duomo. Det gikk greit for jeg er ikke redd for å bruke beina når jeg er på tur, men jeg vil nok ikke anbefale det for de som liker å bo sentralt. Optimalt sett ville jeg nok bodd innenfor den innerste sirkelen på kartet nedenfor, eventuelt mot nord/nord-øst, mellom Castello og Centrale. Har du planer om å reise nedover?
Insinuerer du at jeg lukter eller noe? Nei, jeg legger vel en liten innsats i ikke å ha masse folk med på bildene der det er mulig.
Den einaste grunnen til å reise til ein plass som Herlov har skrive reisebrev frå må vere for bonuspoenga si skuld. Resten av opplevinga har Herlov skildra på meisterleg vis
Helt riktig. Det er slik man skal gjøre det, jeg får også regelmessig kritikk for at jeg tar bilder av steder uten folk.. bah.. de bare ødelegger motivet