OSL-HNL via Asia

Tråd i 'Reisemål' startet av LNAND, 28. mai 2019.

  1. LNAND

    LNAND Medlem

    Innlegg:
    242
    Likes mottatt:
    326
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg har en kommende jobbreise i 2020 til Honoloulu på Hawaii. Jeg har søkt litt og funnet at alle standardalternativene er via USA. Jeg orker ikke U.S. immigration midt i reisen, så hvorfor ikke reise via Asia?

    Prisen for SAS+United via SFO/LAX (og de fleste andre allianser) er rundt 10,500-11,000. Om jeg søker litt på OSL-Tokyo og så Tokyo-HNL så ender jeg opp omtrent rundt den prisen, men da må jeg bestille OSL-TYO og TYO-HNL t/r som to separate bookinger, noe som er uheldig.

    Er det noen som har erfaring med å booke gjennomgående billett fra Oslo til Hawaii via Asia? Virker ikke som dette er standard routing i systemene, men det bør vel være mulig? Skal jeg gjøre det må jeg få det inn som en gjennomgående billett, slik at det ikke blir noe problemer ved forsinkelser. Er det Berg-Hansen eller Kilroy som kan fikse dette manuelt? Bør helst være *A så jeg kan utnytte EBG fordelene.
     
  2. flying_all

    flying_all Finnair Platinum + EBD / EBG lifetime

    Innlegg:
    3,191
    Likes mottatt:
    7,003
    Bonuspoeng:
    183
    Du kan jo prøve å booke FRA-HND-HNL? Da slipper du to separate billetter som slutter og begynner i Asia.

    Så kan du fly med ANA hele veien og få noen fine EB poeng :cool:
     
    LNAND liker dette
  3. sness

    sness Medlem

    Innlegg:
    178
    Likes mottatt:
    326
    Bonuspoeng:
    63
    På Berg-Hansen får du mange alternativer. Søkte OSL-HNL via TYO. Tilfeldig uke i februar 2020 lander på 14000 i økonomi.
     
    LNAND liker dette
  4. lMartin

    lMartin Jeg var ung og trengte poengene! InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,975
    Likes mottatt:
    6,293
    Bonuspoeng:
    183
    Jobbreise til Hawaii? Hvordan er det med ledige stillinger der du jobber?
     
    DanH, chrt, mariusbb and 13 others like this.

Del denne siden