Skal til Vegas med jobb, men gidder ikke fly cattle class hvis jeg ikke må. Siden jobben ikke er Såå keene på å betale business hos "skikkelige" selskaper, så fant jeg ut at å fly Norwegian direkte til Los Angeles i premium var et greit kompromiss, med en liten road trip mellom lax og las.
Dette er jeg interessert i å følge! Håper på masse bilder! (Selv om det byr meg i mot å fly DY til LA..)
Det starter bra med at kona er så misunnelig at hun kaster seg med noen timer før avreise. Bilen jeg har booket er en can, og siden jeg har med en koffert med demoutstyr for jobb kan dette bli trangt. Litt panikkompakking senere så er det kanskje håp. Taxiappen til Oslo taxi suger, men det dukker da opp en. Fastpris 759... A steal... Men vent! Hva er denne svarte røyken? Håper det ikke er flyet mitt... Jeg tar alltid en øl og en pizza på pizza hut. Men den er fjernet for å bygge ny passkontroll! Krise! Nødløsning ble her.. Lover bra. Jaja, øl har de ihvertfall!
Taxi koster ikke så mye når du ser på alternativene! Hadde blitt taxi til Oslo s anyways, siden jeg her med masse bagasje. Og så måtte vi jo plutselig hatt to togbilletter til osl.
Etter en øl og en burger slår det meg at immigration i usa kan bli spennende. Jeg har gyldig esta, men siden sist jeg var der har jeg fått stempler/visa fra Kazakhstan, Usbekistan, Tadsjikistan, kyrgystan, armenia, Georgia, mongolia og Turkmenistan... Eneste som redder meg er kanskje Russlandvisaet? De er jo kompiser om dagen.
Sånn er det å ikke ha noen lounge access. Heldigvis fant vi noen sitteplasser. Ved å sitte oppe så kan jeg i det minste late som om jeg er på loungen.
Du har da vel lounge om du reiser premium hos DY? https://www.norwegian.no/reiseinformasjon/innsjekking-og-boarding/lounge-tilgang/
Har Loungen når man reiser i Premium med Norwegian ja. Men ser på bilde at det er fra F gatene og der er det dessverre ingen Lounge.
Får vel ikke med ekstra person med inn. Kona sitter bak i flyet. Tror det hadde blitt bråk om jeg hadde ditchet henne før turen hatt startet.
Fremme ved setet. Jeg er 193, med lange bein og brede skuldre. Dette er det som gjør det verdt det for min del! Dårlig med sprudlevann, men fikk valget mellom appelsin- og eplejuice. Appelsinjuicen var kald og helt ok
Jeg pleier alltid å ta med en pose sjokolade til cabincrew på lengere flights. Her er dagens utbytte for de.