Flere ledige seter omtrent hver lørdag i vinter. Finner på feks 20. januar. Ikke så aktuelt for poengoppsamling, da man kun kan samle i PIA sitt program. I tillegg er det dårlig med alkohol å få servert. Derimot kan det være en fin mulighet til å prøve et flyselskap man sjelden ser eller hører noe om, samt fly en 5th freedom-rute (PEK-NRT)
Veldig spennende. Tror vel jeg hadde vært forsynt etter PEK-NRT med tanke på det jeg har lest tidligere, men en stopover i Pakistan hadde jo vært kult
På den andre siden, hvis det sto mellom øko i et random flyselskap og "kjip" business hos PIA? til ca. samme pris? Greit, ingen sjenk, men man kan jo enten ta turen som en de-tox eller drekke seg opp på forhånd? Evt. ta med noe ombord fra tax-free som man litt diskré justerer opp kaffen med?
Er mangelen på poeng som gjør at jeg tviler og. Men som en del av en større tur hadde det vært interessant. Såvidt jeg vet må man ha visum for å mellomlande i Islamabad, men med 16t connection er det jo mulig å se seg litt om og.
Ser sånn ut ja, er ikke verre enn 325 kr, men litt styr er det jo.. I følge reglene skal det være mulig med stopover i Pakistan, men jeg klarer ikke å prise det riktig på ITA..
For 8000kr finner jeg god tilgjengelighet hvertfall. ISB - NRT går på søndager og torsdager, og det funka på alle datoer jeg testet.
PIA er lett på min no-fly list. Sammen med Saudi, Air India, Shaheen, Egyptair og en håndfull andre...