Har booka en MR til BOS og ser at ankomst er 13.20 på terminal E, mens avreise er 18.20 fra terminal C (samme dag). Tidsmessig er jo ikke dette noe problem selv med treg immigration og innlagt Trump-faktor. Spørsmålet mitt er om noen kjenner til hvorfor man ankommer/avreiser forskjellige terminaler på Logan, og om dette innebærer noen praktiske utfordringer?
Jeg vil fly til Maputo og reise i Mosamik. Strand og sjømat og dykking og store ville dyr Så visumkostnaden skal jeg leve med. Men som bonusrun vet jeg ikke helt om det er ideelt.
Får krysse fingrene for at det kommer noen knallpris til Sør Amerika også snart. Men det kan vi vel bare drømme om.. ⛱
Du kan reise til Køben på kvelden, og ta nattstopp der om det er bedre. Morgenfly til Lisboa tillegg på ca 500,-
Har dei lika kompliserte reglar som QR? At det kun er tilgjengelig hvis ingen kortare flightar er tilgjengelig, uavhengig av klasse osv.?
Jeg bestilte meg en helgetur i januar til ca 6700. Lander i Lisboa ved 22-tiden torsdag og nytt fly dagen etter. Ca 17 t layover. Tap bekreftet nå at de vil fikse hotell, men jeg må ringe dem 14 dager før turen starter, for å få bekreftet hvilket hotell etc. Det kunne de ikke garantere meg eller love nå. Men hotell ser det da ut som man har krav på ved lang layover. For sikkerhets skyld har jeg booket hotell fra Hotels.com, med avbestillingsmulighet, dersom noe skulle skjære seg eller hvis hotellet er ræva dårlig. Visse standarder har man dog.
Drar til ADD den dagen - Forhåpentligvis med LH F - Ellers hadde jeg kjøpt. Lett endel og fant kun AKKURAT den dagen. Pluss at det var i ny kabin .... - Tenker jeg rykker ned på gull om det ikke kommer noen nye, meget gode MR turer
Finner ingenting til BOS jeg. Har lyst på en alene-tur til høsten og da hadde Boston med TAP vært morsomt, men vil time det med hjemmekamp for Red Sox. SLiter rett og slett med å finne noe i slutten av august og ut september
Ledig 4-9 sept til kr 6690 pp. Da får du en fin dag i Lisboa også. Hjemmekamper 6. og 8. sept. God tur!
Bestilt nettopp tur nr to på denne fantastiske kampanjen. Denne gangen fant jeg ikke noe særlig til NYC i ny kabin, så det ble BOS 23- 27 Oktober i ny kabin, lang layover på turen dit. Gullet er sikret A330-200:
For de som har layover se her: portugalstopover.flytap.com Trykk så på My Stopover opp til høyre, og legg inn navn og booking ref
Det her gjer jo prisen (og TAP generelt) straks meir attraktivt. Gratis opphold i Lisboa som bonus. Diverre freistar hverken Boston eller New York nevneverdig for tida, så eg slit med å forsvara ei booking. First world problems.