Oslo - Boston RT i Biz med TAP, under 7k NOK

Tråd i 'Reisedeals' startet av whaat, 05. april 2017.

1. WannaBeFrequentFlyer

WannaBeFrequentFlyer EBD (Lifetime Gold), Strawberry Platinum Lifetime

Likes mottatt:
    1,382
    Bonuspoeng:
    113
    Når man trykker seg videre så ser det ut som om man må betale for hotellet.. Blir det satt til null senere i bookingprosessen?

2. afirm

afirm Veteran Moderator

Likes mottatt:
    5,846
    Bonuspoeng:
    183
    Lurer på om TAP held denne open berre for å plage meg. Har no stått imot i fleire dagar, men det er rett før eg hoppar på tur til Boston i påska 18.

FFlyer and Are like this.
  3. Travellingalf

Travellingalf Ut på tur - aldri sur Moderator

Likes mottatt:
    10,255
    Bonuspoeng:
    293
    he-he, kjenner den følelsen. Prøver å finne "gode" argument for å bestille, men fra høsten av blir (skole)feriene hellige igjen og sol/sommer korresponderer dårlig med Boston og/eller New York i februar.

4. Fredrik81

Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Sliten med samme greia. Fantaserte nettop om å dra fra kjerring og unger i jula. Så kan far kose seg i skyene, mens resten koser seg hos svigermor i Drammen. Men Håper på et godt tilbudt til HKG(Now ore Never) så tar jeg en MR her og kanskje en i Europa. frem mot sommeren. Eller enda bedre F og F med gode plus priser.

Travellingalf liker dette
  5. Schlandy

Schlandy Veteran

Likes mottatt:
    4,667
    Bonuspoeng:
    113
    booking fingeren vant..... blir en kjapp tur til JFK 16-18 oktober. Skal bli gøy det :)

Last edited: 09. april 2017
  6. view

view Veteran

Likes mottatt:
    2,073
    Bonuspoeng:
    113
    Jaja, rolig kveld hjemme alene og litt for mye rødvin... woops, der var det NYC tur på gang.
    Samme her, mulig det ble litt mye rødvin i går altså, for jeg var så fornøyd med å ha stått i mot denne i flere dager for så å våkne opp med NYC tur neste mars..

FFlyer, Good2go, Bolle and 2 others like this.
  7. Elo

Elo Snuteflyger

Likes mottatt:
    466
    Bonuspoeng:
    63
    Her ble det Thanksgiving og Black Friday i NYC :). Jeg la inn seter ved bestilling, men får de ikke opp noen sted. Noen plass å sjekke dette? Jeg får også beskjed om at reservasjonen ikke er en gyldig Stopover i LIS (har 17,5t der) når jeg prøver å booke hotell på sidene til TAP.

Bolle liker dette
  8. Fredrik81

Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Trodde bestiller av hotel måtte utføres nærmere avgang, mulig det er årsaken til at du får svar at det er ugyldig.

9. Bolle

Bolle Senior Advisor

Likes mottatt:
    190
    Bonuspoeng:
    43
    Da ble det tur til slutt på meg også :) 2. nov til 6. november, med en natt i Lisboa og to i Boston.
    Ringte og ba om hotell i Lisboa for stopover på utgående reise, og fikk til svar at forespørsel er registrert og at "you almost certainly will get a hotel, sir".
    Litt ullent svar så jeg har forsøkt å finne fram til reglene for når de gir hotell. Noen som har funnet disse, så vi vet hva som faktisk vil stemme?

dkvt liker dette
  10. FFlyer

FFlyer Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,081
    Bonuspoeng:
    93
    Sabla fort gjort å ende opp med en tur når tilbudet varer så lenge som dette har gjort...kjenner meg igjen der og med litt alkohol og ledig tid foran pc'n blir det en farlig cocktail....:)
    Skal forøvrig godt gjøres å ikke treffe en skandinav på disse rutene i høst og vinter...crewet (i biz vel å merke) bør jo ta språk-kurs. Selv har jeg hele 4 timer til å nyte Boston/Logan, så det er vel heller jeg som bør lære meg portugusisk kanskje?

11. Elo

Elo Snuteflyger

Likes mottatt:
    466
    Bonuspoeng:
    63
    Hvor ringte du ang dette?

12. Bolle

Bolle Senior Advisor

Likes mottatt:
    190
    Bonuspoeng:
    43
    Ringte nummeret som står på stopover-siden "+ 351 707 205 700", men mistenker at det er til felles TAP kundeservice. Valgte så 5(?) for å snakke med en agent, og fikk svar tilnærmet umiddelbart

13. Xflipper

Xflipper Veteran

Likes mottatt:
    3,162
    Bonuspoeng:
    113
    Finner lite på Tap sine sider, og heller lite på google flights uten og være vekke i 10 dager +. Hvor finner dere bilettenne?

14. Supersergei

Supersergei Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    721
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg la bestillingen inn i SAS appen, fikk ikke se sete valget mitt der, men fikk de opp når jeg logget meg inn på SAS sine sider.

15. larssas

larssas Medlem

Likes mottatt:
    216
    Bonuspoeng:
    33
    Er det noen som finner noen gode datoer nå? Får ikke opp noe på googleflights lenger..

16. Ursa

Ursa Bonusnisse

Likes mottatt:
    1,416
    Bonuspoeng:
    93
    Tilbudet er borte nå ser det ut til :( uff selv om vi ble enige om å ikke hoppe på denne, så føles verden så kald og urettferdig rett etter et sånt kongetilbud er over .... litt som å våkne opp og en fase av livet er over ha ha. Jau jau torskehau :mad::(;):eek::(

Xflipper and Are like this.
  17. dkvt

dkvt EBD

Likes mottatt:
    373
    Bonuspoeng:
    63
    Nye muligheter kommer alltid @Ursa ! Det har jeg skjønt etter et halvt år på forumet her :)

Robamu liker dette
  18. Bolle

Bolle Senior Advisor

Likes mottatt:
    190
    Bonuspoeng:
    43
    Kan svare meg selv her. Fikk e-post fra TAP med hotell i dag. Ser ut til at de bruker Hotell Corinthia, som jeg synes ser bra ut for en gratis overnatting :)

dkvt and Johnnie_Walker like this.
  19. Johnnie_Walker

Johnnie_Walker Medlem

Likes mottatt:
    71
    Bonuspoeng:
    18
    Prisene har økt litt siden tilbudet ble kjent, men det er fremdeles mulig å få tak i billetter under 10" her. Finner grei tilgjengelighet til BOS og JFK fra senhøsten og utpå nyåret :)

20. Supersergei

Supersergei Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    721
    Bonuspoeng:
    93
    Ser nå at hvis man skal fly Executive etter 1 september på IC ruter med TAP så vil man kun få 150% opptjening mot 200% tidligere? I Top executive så får man 200%.

Regnet med å få 200% når jeg booket tur i begynnelsen av sept, men blir nok kun 150% nå.

På sas sine EB sider står det fortsatt 200% i BIZ/F.

Del denne siden