Det begynner å bli skummelt billig å fly. Nå kan du fly fra Oslo til Orlando med Lufthansa, United og eller Air Canada for under 1900kr per pers. DATES: Availability from February to March 2020 Example dates: 24th Feb – 4th Mar 24th Feb – 5th Mar 24th Feb – 6th Mar 25th Feb – 5th Mar 25th Feb – 6th Mar 25th Feb – 9th Mar 1st-10th Mar 7th-18th Mar 7th-19th Mar 8th-19th Mar 9th-19th Mar 17th-26th Mar and more… STOPS: Frankfurt Toronto/Washington DC AIRLINES: Lufthansa United Airlines Air Canada Bookes blant annet på skyskanner.fi, sikkert andre OTAer også.
Den bookes i K som gir 50% hos United, 25% hos Air Canada og Lufthansa, og 0 hos Brussels. Ser ut som United har codehare med Lufthansa på en del av avgangene, så da gir det vel 25% igjen.
https://www.secretflying.com/posts/oslo-norway-miami-usa-e308-roundtrip/ Internett sier det er penger å spare : Fly til Miami i stedet for Orlando og tjen 6 Euro! Lengre flytur får du også på kjøpet.
Air Canada Rouge gir samme inntjening som Air Canada. Premium Rouge er svært bra og gir inntjening som billettklasse P
Apropos Air Canada Rouge, jeg så en slik fugl på OTP (Bucharest) på søndag. Han var langt hjemmefra han...
Jeg skal prøve dem på en award ticket via Toronto til Orlando nå i Oktober. Tror kanskje du har prøvd før.....er det nødvendig med Canada Electronic Travel Authorization - eller er transfer her litt mer "europeisk" enn det er i USA (dvs. du må ikke "inn i landet" når du er i transit ? Har forøvrig 1.5 time - så håper det holder til å komme gjennom US immigration på Toronto før videre flight....
Du må ha EtA for transfer i Canada det er fort gjort å søke og innvilget. Vet ikke om 1,5 time er god tid, men de har jo utstedt billett og da må det jo holde. Toronto er en litt rotete/treg flyplass på linje med CDG ..
For de av dere som skal bruke terminal 1 så har jeg skjønt den er rottete, men om man bruker terminal 3 så kjenner man seg ikke igjen i dine påstander