Finnes det noen lure måter og overføre til BSU konto på for å sikre seg trumf/EB eller lignende? Fungerer Payr? Noen som har prøvd dette og kan bekrefte om det virker? Blir jo ikke en regningsbetaling så har ingen kid-nr.
Här snackar vi! Betala årliga BSU insättningen med kreditkort! o härlighet, snart så stänger de alla möjligheter med trumf/eb
Må være trumf visa eller SAS Mastercard med payR. Trumf visa gir jo lite trumf, men har ingen begrensning. SAS MC har bedre opptjening men begrenser betaling/overføring til 4000 nok per 4 døgn. Om en ikke bruker payr fra før til mye regninger hadde jeg brukt SAS MC, eller helst SAS MC premium i 1 mnd til 25 er betalt inn på BSU. Deretter kan du jo vurdere verdien av SAS MC premium og eventuelt si kortet opp. Om du ikke har hatt det før kasserer du jo 10k poeng som velkomst bonus
Overførte årets beløp til BSU i dag, men å tjene EuroBonus-poeng på det gidder jeg ikke. Å bruke kredittkort og Payr til det, er jo helt likt som å bruke det til å overføre mellom en konto til en annen, og det kan man jo gjøre når som helst om man ønsker. Men, det er definitivt noe jeg ville vært veldig forsiktig med, som @dahlmath nevner så er det kanskje lurt å holde seg til legitime betalinger i Payr, med tanke på opptjeningen i det lange løp.