Dukka akkuratt opp varsel om ledige seter på NH F. Har fortida OZ F via ICN OZ C (359) vidare til SIN. Men viss ein då finn mulighet HND-SIN så fristar dette? Har lest mykje bra om både OZ F og NH F, men bør ein her gå for NH viss ein får connection vidare?
Har prøvd begge, NH er et lite hakk over OZ. Men absolutt veldig bra begge to. Jeg ville feks valgt begge over LH F.. I lufta.
NH F er jo ikke akkurat enkelt å få tak i når man trenger det, så ville definitivt valgt det. Men OZ F er skambra. Hvor langt frem i tid åpnet NH to seter?
Takk for svar @holmen @bombusfervidus og @Gullars Og det opnar seg 2seter ca 12-16dagar før ;-) Så no er det bare og sjå om ein kan komme seg vidare frå HND til SIN. Ser ganske mørkt ut for øyeblikket, men tippar det der også åpnar opp nærmare avreise. Vurderar uansett og booke NH F, tippar ny CT frå Amex tikkar inn nårsomhelst nå så då får ein kanskje ringe 05400.
Ligger to i First fra LHR til HND den 17/4, 22/4, 26/4 og 28/4 og den 23/4 ligger det sågar 3 i First ifølge awardfares.com, og du finner de også på united.com
Virker som om NH F LHR-HND ikke lenger er å klassifisere som umulig. Andre veien derimot, eller til/fra FRA er det verre med. Men om man vil ha en effektiv tur til Tokyo virker det jo fullt mulig for tiden å få NH F på utreisen og LH F på hjemreisen. Er jo ikke dårlig det