Folkens, NY konkurranse på gang på bonusfeber! Denne gangen fokuserer vi på jul. -- Skriv ett reisebrev fra en tur som har juleelementer -- Rapporten må inneholde ett bilde av noe som er relatert til jul, feks en juletallerken, en nisse el. -- Rapporten trenger ikke å være ny, kan være fra i fjor -- Rapporten må postes før 10. januar Juryen består av mødrene til oss som startet bonusfeber. That's right! Mary fra Harstad aka gnagsåret med vanvittige kokkeleringskunnskaper og hennes medmødre til gutta på forumet skal bestemme hvem som vinner en iPad mini. Hva trenger du å gjøre? Post ditt reisebrev i dette forumet og du er automatisk med i trekningen Lykke til!
Vil det si at man kan poste egne blogginnlegg også? Jeg skal feire jul og nyttår i Jo'burg, reiser om noen dager, og har tenkt å ha med fotoapparat og data/telefon. Regner med det er MYE å oppelve der, spesielt nå… Xxx.
Da får vi se hva jeg ender opp med, å bare poste blogginnleggne mine, eller om jeg skriver et nytt reisebrev til konkurransen her. Kjenner jeg meg selv blir det et forrykende (hahaha) reisebrev, spesielt om været blir som de har meldt: Regn, regn og regn…. Grrrrr…. Xxx.
Og hvor poster vi rapporten, under denne tråden, eller i en ny? (Og hvordan i alle dager kan jeg poste bilder som ligger på mac'en min? Hehe, nei, jeg er ikke noe teknisk vidunder… ) Xxx.
Opprett en ny tråd i reisebrevforumet Bilder kan du laste opp på f.eks Flickr eller photobucket for så å linke bildene i teksten med
Da er vinneren kåret, sent men godt. Vinneren er.......... @no-backpacker for reisebrevet "En litt annerledes jul i Johannesburg"! Gratulerer!!! iPaden sendes ut i begynnelsen av mai. Send adressen på en privat melding til meg, så sier jeg fra når den er sendt.
JOHOOO! Har vært travelt opptatt med... å skrive... så har ikke fått med meg dette! TUSEN takk, kommer veldig godt med nå når jeg skal på opptil flere presseturer (reise ja... )! Xxx.