Solen kom opp i dag også. Etter både frokost og kaffe Dagen blir brukt til gåtur rundt stenen 7km rundt -8, mens den bare går 6km nedover i sanden….. Og til en dreamtime historie om den store djevel dingoen som har satt sine fotspor på monolitten. I dag er det buss, ikke flydag.
På solkysten er solen snart fremme, men det har kommet nysnø og brøytebilene har gått i ett i natt. Nå skulle det jo vært vår! Det er heldigvis ikke Trondheimsmengder, men det har vi jo sjelden. Godt vi har folk til å måke ....
God morgen! Solen er på vei opp, det var faktisk lyst allerede kl 06, da jeg sto opp. Deilig! Og neste søndag stiller vi klokken igjen, det nærmer seg vår. (Må bare ikke glemme at det kommer til å snø igjen til helgen, og den mengden snø vi har kommer til å bli liggende leeeeenge) Som @Eddie47 kan jeg anbefale å ha folk til å måke, det er deilig å slippe. Fikk til slutt fikset på den bonusreisen som SAS klarte å sette feil navn på, og den som dukket opp uten at den var billettert. Han på telefonen var ny, men med hjelp fra meg fant vi ut av alt. Det enkleste var å kansellere alt, og starte på nytt. Heldigvis var det fortsatt ledige billetter, så det løste seg fint. Choice og hotels.com har ryddet litt i Trumf-regnearket mitt. Det kan vi like. Håper alle får en finfin onsdag!
God morgen fra Sølvbyen. Solskinn og fine greier. Dette blir bra! Litt misunnelig på @ccurrahee og hans vandring rundt Uluru. Vi gjorde den turen for 24 år siden. Minibuss-tur fra Alice Springs, studenter og to litt eldre på campingtur. En flott opplevelse, både natur og reisefølge. Ha en fin dag uansett hvor i verden du befinner deg!
God morgen fra Trondheim Det snør i dag også…. Buss for bil i dag da fruen «skulle ha den»……Makan ! Ha en ordentlig onsdag
God morgen fra hq! Nærmer seg påskeferie, selv om det ikke føles slik nå.. Blir årets første flytur, ligger langt bak skjemaet for i fjor. Håper på like frisk luft som disse Ha en fin onsdag alle bonusnisser
Morn fra godstolen. Det har kommet mer snø… håper på at været ikke tuller med flytrafikken på fredag, ei heller med bil/tog/båt da, for jeg har ikke tid til forsinkelser på en DFDS helg. Rørleggeren er på plass og skal fikse et par ting på badet. Håper han har bedriftskonto i vipps, for da vanker det litt poeng. Det merkes at han har riktig utdanning, første jobb, det å finne ut hvor en liten lekkasje er på kjøkkenet og fikse det tok bare 10 minutter. Jeg har brukt flere anledninger på det samme og klarte ikke det. Hurra for fagfolk Ha en lekkasjefri dag!
God morgon frå Aust-Finnmark! Her har eg endeleg fått på plass nokre flyreiser litt utpå ettervinteren! I mai går turen til Balkan og til breidden av Middelhavet. Det gjer godt for sjela! Ha ein brillefin onsdag, gode medforumistar!
God onsdag fra Oslo! Kjenner jeg er en smule misunnelig på utsikten til Uluru, vs snøhaugen utenfor her, men det er i det minste pent vær, og så kan jeg anta at vi kan trøste oss med vesentlig færre fluer
God morgen fra Thon Oslofjord. Frokost ferdig og det slappes litt av før dagens gjøremål tar til. Fant også ut at jeg nå bare mangler 849 poeng til videre Diamond status hos bolaget, og har ut april på den jobben. Bare sykt irriterende at arbeidsgiver har en idiotavtale med bolaget som gir null points, selv om billettene er rene C billetter…. Ha en glitters onsdag
God morgen fra tidl. Hammer hotell, Lilyhammer. Det er kaldt, med strålende sol og fyr i peisen i resepsjonen. Det skal produseres underholdning for folket i Lysgårdsbakkene, i dag igjen. Kan bli en bra dag
God morgen fra en solfylt hovedstad. Burde hatt shades i dag, men men. Varme i sol, kaldt i skygge, det er litt viff av vår i luften. God midtuke!
35 grader og masse sand imorgen! Solen og stopp på snøfallet i Oslo (for nå) gjør byen mer levelig. Men slaps og vann overalt er ikke det morsomste heller...
God morgen fra Gardermoen. Undertegnende som snart er 35 år har vært på Fiji, i Sør Amerika, USA, i det fjerne østen mm. Men ALDRI i Bergen. Men det endres idag. Ser ikke ut som jeg får den autentiske våte opplevelsen, men det gledes likevel. Ha en flyvende onsdag!