På tiden att starta en ny vecka!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av PCR, 14. mars 2016.

  1. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    Första flighten hem till GOT klockan 0605 betydde att väckarklockan skrek 0345, härligt att man har en kalender full av möten idag också men ingenting är som en tallrik loungegröt ;)

    Annars gick visningen av lägenheten igår utmärkt och jag hoppas på att buden rullar in efter andra omgången imorgon. Ha en strålande dag!
     
  2. kiev

    kiev Ex Spært

    Innlegg:
    1,214
    Likes mottatt:
    4,290
    Bonuspoeng:
    113
    God mandag morgen. Ny uke på det normale: svipptur innom kontoret i bartebyen, nedover til Brussel for å krangle med EU, videre til Wien for å bli enig med resten av verden, så hjem til påskeferie.
    Foreløpig viser Yr at det beste været av disse tre plassene er: Trondheim!

    (Forrige uke ble forresten delt mellom Milano og Nice, og ikke noe fornuftig direkte connection mellom disse så klart. Så da ble det leiebil i fire timer hver vei. Tips: ikke prøv Citroen Cactus. Dårligste setene jeg noengang har kjent - har gått med ryggverk hele helgen. Som en amerikansk kollega sa: "Yeah, that's a real fucking lemon")
     
    Kjakan liker dette
  3. KatManDu

    KatManDu Senior Medlem

    Innlegg:
    574
    Likes mottatt:
    746
    Bonuspoeng:
    93
    God mandag!
    Det er bare noen dager igjen til helg og påskeferie, og det må man jo øve på.
    Håper det blir en stille uke ...

    Ha en fin dag, uansett hvilken tidssone du er i ;)
     
  4. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra sk210.
    Uken starter med en rask dagstur til Oslo.
    Ellers gratulerer jeg alle menn med Steak & Blowjob day i dag.
    Blir nok ingen av delene på meg i dag med mindre jeg er villig til å betale for det.......

    Og der kom sannelig Drillo ombord her....
    Tid for pushback!
    Ha en blåsende fin dag!
     
  5. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Oslo!
    Har kommet meg på kontoret tidligere enn vanlig, så det er jo en god start på uken. Kontor i dag og imorgen, for så å sette kursen over til Kongens København for møter og workshops på kontoret der. Fredag skal vi oppover på fjellet for kombinert 44-års bursdagslag (skuddårsbarn) og 10 års bryllupsdag til svigerinnen/svoger. Kona har lovt å hjelpe til litt i forkant, så da blir det bilkontor på vei oppover, tenker jeg.
    Ha en strålende mandag og uke!
    Gode tilbud og godt utvalg i Oslo, vettu! :confused::D
     
    braathens safe liker dette
  6. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Hoi fra Trondheim
    Her sitter man å ser på hotellpriser i København i slutten av juni......det er freske saker :)
    Desom noen har tilgang til gode priser og ønsker å sende meg en PM settes det umåtelig stor pris på :D:D ( @Flemming Poulsen ?? ) ;)

    Idag blir det pizza,pils og kino i den rekkefølgen :):)

    Ha en flotters dag :D:D
     
  7. MadsVaHa

    MadsVaHa Veteran

    Innlegg:
    2,508
    Likes mottatt:
    5,541
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Trøndelag. Dagen i dag har gått med til dagdrømming og kribling i fingrene etter å bestille nye eventyr. Enn så lenge har jeg klart å holde meg borte fra alle fristelsene.
    Kom over et bakkeprodukt jeg virkelig kunne tenkt meg å få prøvd. Dette gjelder forsåvidt La Premiere i luften også. Lucky har skrevet en loungerapport om det gjeveste produktet til Air France.http://onemileatatime.boardingarea.com/2016/03/10/air-france-lounge-paris-review/
    Fristende, veldig fristende.

    Note to myself. Skaff mer lommepenger.

    Måtte bare vikingelottoen gå inn på onsdag nå :D.

    Ha en fin en:)
     

Del denne siden