Påskeaften og Currahee trenger hjelp.

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av ccurrahee, 19. april 2025.

1. ccurrahee

ccurrahee Ikke helt statusløs da……

Likes mottatt:
    38,770
    Bonuspoeng:
    293
    Litt optimist. Eventuelt litt brisen etter at venner og familie har drukket tomt all vinen jeg hadde med fra Australia :)

God påske alle sammen!

Jeg har mistet ventilen på et vinterdekk! En eldre Toyota. Er det noen på forum som har et vinterdekk med felg som passer til en eldre Toyota stående?

Sommerdekkene står 2/3 timer nord for Oslo hos reisefølge 1 sin familie

Er det noen som kan låne meg et dekk på felg så jeg får kjørt dit og satt på sommerdekkene og reparert vinterdekket?

gooooood påske :)

2. Wiolenze

Wiolenze Fastboende

Likes mottatt:
    44,044
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra MBT. Tidlig våken, er nok litt jet-lag også men våknet av at 2 grevlinger sloss i hagen. Er helt utrolig spektakkel, og gjett om hunden skulle ut å rydde opp i en fei:)

Flymunda, EndreD, Spielhaug and 7 others like this.
  3. Wiolenze

Wiolenze Fastboende

Likes mottatt:
    44,044
    Bonuspoeng:
    293
    Det er jo teamwork på brødrene Dalton nivå, famile og venner drikker og du blir brisen:D

4. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    75,544
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen!
    Her er vestlandsværet kommet på besøk, med regn og vind. Så i dag blir det innedag. Bra vi fikk gjort en del nødvendig arbeid ute i går! (Og feiret bursdag hos naboen, med kake og ballonger :))

Blir nok lenestol og bok i dag.

Ha en fin en!

EndreD, Flymunda, DJasko and 7 others like this.
  5. Henrik

Henrik Hellas-sympatisør

Likes mottatt:
    10,921
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen. Avreisedag, som er trist. Kort løpetur etterfulgt av digg frokost på terrassen. Nå skal siste restene pakkes og så blir det en scenic route i 2 timer til CPT.

Ha en sjukt bra en!

IMG_4091.jpeg

EndreD, Flymunda, DJasko and 7 others like this.
  6. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    18,369
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Sølvbyen.

Hagedag og pakkedag. T-1 til MRU. Spennende med nytt reisemål og nye flyselskap. Årevis siden KLM og aldri i biz. Førstereis med Kenya. Og Mauritius, blir det det nye Thailand for oss?

Ha en fin påskeaften!

EndreD, Flymunda, DJasko and 5 others like this.
  7. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    884,004
    Bonuspoeng:
    293
    Solkysten på påskeaften..
    Livet er lett .. IMG_8801.jpeg

Ololsen, EndreD, Flymunda and 5 others like this.
  8. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    884,004
    Bonuspoeng:
    293
    Litt annet prisnivå på Mauritius kanskje?
    Skjønt det var vel ikke billig hos Carlo og Hagi i Hua Hin heller

Ololsen and DJasko like this.
  9. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    28,827
    Bonuspoeng:
    293
    God føremiddag frå Sunnfjord. Solskin frå skyfri himmel og vestlandsveir i dag. Reiselysta er til å ta og kjenne på, og neste eleverte tur er utsett på ubestemt tid. Helsikkes greier.

Ololsen, EndreD, Flymunda and 5 others like this.
  10. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    11,377
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra vest. Kroppen er seig etter et påskekalas igår, lam ble spist, vin ble drukket (1974 libanesisk og 1983 italiensk, nydelig!) og kaker ble spist. Idag må en bare komme seg ut i godværet. Ha en god en!

EndreD, Flymunda, Wiolenze and 4 others like this.
  11. DJasko

DJasko EBD

Likes mottatt:
    2,313
    Bonuspoeng:
    93
    God formiddag fra Dubrovnik Airport. Avgang om ca 1,5 t. Akkurat plassert oss i Adriatic Lounge, der vi fikk innpass med Mastercard Loungekey via DNB SAGA. Liten report av lounge kommer lenger ned.

Ellers er været upåklagelig med 20 grader, vindstille og sol allerede kl. 11. Vi skal hjem til pissregn og 10 grader. Kunne gjerne drøya ferien par dager til altså. Men det er jo også noe magisk med å komme hjem også. Skal bli deilig. Greit med regn, for all hagearbeid som venter kan drøye litt til...

Ellers liten Adriatic Lounge Schengen report. Overrasket over at de hadde Lounge i det hele tatt. Sist jeg fløy fra DBV var det ingenting her. Loungen har digge stoler, vanlige bord og høybord. Den er ikke helt avlukket fra flyplassen da veggene er ca 2,5m høye, mens takhøyden er godt over 4 m. Loungen er i 3 etg, så ikke mye bråk fra andre passasjerer der nå i april (muligens verre ved høysesong), men dette er ikke en silent airport, så ved avganger er det mye mas...

Maten er ferdigsmørt baguetter, salat, litt bakevarer og frukt. Ikke noe å skrive hjem om, men i og med at jeg ikke forventet Lounge her så var vi fornøyde og mette. Fint utvalg i vi og sprit, samt ok utvalg i softdrinker.

Gir den svak 4 av 5 mtp at vi ikke forventa Lounge og at det var digg å sitte her i par timer. Mens reelt sett ligger den kanskje på 2 av 5... Her er par bilder, som jeg ellers ikke hadde tatt hadde det ikke vært for denne søndagstråden! :)

20250419_120754.jpg 20250419_115445.jpg 20250419_115533.jpg 20250419_115539.jpg 20250419_115541.jpg 20250419_115545.jpg 20250419_115550.jpg 20250419_115637.jpg

Spielhaug, RoadKing, EndreD and 10 others like this.
  12. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    18,369
    Bonuspoeng:
    183
    Taxi 90 minutter fra MRU til hotell kr 900, dvs det samme som 3 timer BKK til Hua Hin er nok en indikasjon. Men forhåpentligvis blir det ikke to-gangen på alt.

Ololsen and Eddie47 like this.
  13. Flymunda

Flymunda Veteran

Likes mottatt:
    11,291
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Charleston. Som bemerket her inne tidligere, en veldig fin by. Hvor plan og bygg åpenbart har hatt streng kontroll i mange år og de velstående er blitt boende inne i byen. Litt mye folk i påsken og hvis man skal bo inne i byen er det Manhattan priser ihvertfall i selve påskedagene.
    IMG_4590.jpeg
    IMG_4592.jpeg
    Avis stilte med bil på flyplassene hvor navnet mitt stod på tavle og det bare var å gå til bilen og kjøre ut og vise førerkort i porten. Lastebil er ikke helt praktisk for å tre opp fem etasjer, men det går det også.
    IMG_4598.jpeg
    Ble bagelfrokost.
    IMG_4619.jpeg Ellers så er det fascinerende å følge sin egen koffert. AirTagen synes å indikere at den fløy med Aer Lingus fra DUB til BOS i går. Ut fra at jeg så den på en pre-clearance gate i DUB og at den så kom til terminal C i BOS som Aer Lingus bruker. Så har den vært der i natt. Nå har den flyttet seg til det jeg tror er gate C32, som er en gate for en JetBlue som straks skal til Charleston.

Last edited: 19. april 2025
    Spielhaug, RoadKing, Berlioz and 6 others like this.
  14. Henrik

Henrik Hellas-sympatisør

Likes mottatt:
    10,921
    Bonuspoeng:
    183
    Auda. Sjekket inn den største kofferten som er full av vin og den landet på rolige 26,5 kg. Skal videre med Finnair i morgen på separat billett og tror den 23 kg-grensen skal holde hardt. Blir nok en turboomrokkering på flisgulvet før innsjekking, gitt.

Ellers videre god lørdag. Snart pushback mot NBO.

Spielhaug, Berlioz, Eddie47 and 4 others like this.

Del denne siden