Franskmenn kan vel teknisk sett kjøre til Thailand. Men jeg lurte fælt en gang da jeg så en tyskregistrert bobil i Texas. De kommer jammen seg rundt i bobilene sine.
Hei igjen Ligger litt etter med skrivinga her, men prøver litt igjen. Sitter nå med et glass vin og ser på Venetian Hotel. Med først, der hvor jeg slapp sist: Hanoi! Det var wow. Veit ikke helt hvordan jeg skal beskrive det... Sinnsykt mye folk og mye å se på ihvertfall, frister til gjentagelse. Flyet fra BKK ble 50 minutter forsinket uten at jeg vet hvorfor, hadde booket streetfoodtour via hotellet i Hanoi, så jeg ringte de når vi landet i Hanoi og ga beskjed. Det var ikke noe problem! Hotellets sjåfør møtte oss på flyplassen og kjørte oss til La Siesta hotel&spa. Dette hotellet ligger i OLD Quarter og kan anbefales på det høyeste. Tripadvisor sier vel det samme. Streetfoodtouren var bra, var nok innom 8-10 steder og, Long som var guiden var superflink. Turen tok rundt 3 timer. Det masse tråkking, bilder og gatemat i Hanoi. Etter Hanoi gikk turen til Hong Kong. Mer derfra en annen dag. PS : kunne skrevet mye mer, men nå er fruen ferdig med krigsmalinga og vi skal spise litt. Fortsettelse følger. Bilder: #passengershaming
Ja, jeg har ikke daua eller noe altså. Fikk bare ikke surra meg til å gjøre ferdig reisebrevet. Jobb og hus og sånt ikke sant? Uansett: Fortsettelse fra sist: Hong Kong. 3 dager med sightseeing, kjøre undergrunn, bli mast på av selgere av dresser, spise mat, drikke osv. Bodde på The Luxe Manor som ligger på Kowloon, i nærheten av Tsim Sha Tsui. Fint hotell med noe spaca dekor på rommene. Bra frokost! Bilder: