Påskeferie! OSL-BKK-KBV-HAN-HKG-MFM-CNX-DOH

Tråd i 'Reisebrev' startet av PaalAndre1977, 19. mars 2016.

  1. kosvines

    kosvines Senior Medlem

    Innlegg:
    719
    Likes mottatt:
    529
    Bonuspoeng:
    93
    Franskmenn kan vel teknisk sett kjøre til Thailand. Men jeg lurte fælt en gang da jeg så en tyskregistrert bobil i Texas. De kommer jammen seg rundt i bobilene sine.
     
    Travellingalf liker dette
  2. PaalAndre1977

    PaalAndre1977 Medlem

    Innlegg:
    155
    Likes mottatt:
    780
    Bonuspoeng:
    93
    Hei igjen
    Ligger litt etter med skrivinga her, men prøver litt igjen.

    Sitter nå med et glass vin og ser på Venetian Hotel.

    Med først, der hvor jeg slapp sist:

    Hanoi!
    Det var wow. Veit ikke helt hvordan jeg skal beskrive det... Sinnsykt mye folk og mye å se på ihvertfall, frister til gjentagelse.

    Flyet fra BKK ble 50 minutter forsinket uten at jeg vet hvorfor, hadde booket streetfoodtour via hotellet i Hanoi, så jeg ringte de når vi landet i Hanoi og ga beskjed. Det var ikke noe problem!
    Hotellets sjåfør møtte oss på flyplassen og kjørte oss til La Siesta hotel&spa. Dette hotellet ligger i OLD Quarter og kan anbefales på det høyeste. Tripadvisor sier vel det samme.
    Streetfoodtouren var bra, var nok innom 8-10 steder og, Long som var guiden var superflink. Turen tok rundt 3 timer.
    Det masse tråkking, bilder og gatemat i Hanoi.

    Etter Hanoi gikk turen til Hong Kong. Mer derfra en annen dag.

    PS : kunne skrevet mye mer, men nå er fruen ferdig med krigsmalinga og vi skal spise litt. Fortsettelse følger.

    Bilder:
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    #passengershaming


    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]


    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Insomnia4u, geddi, agrims and 6 others like this.
  3. PaalAndre1977

    PaalAndre1977 Medlem

    Innlegg:
    155
    Likes mottatt:
    780
    Bonuspoeng:
    93
    Ja, jeg har ikke daua eller noe altså. Fikk bare ikke surra meg til å gjøre ferdig reisebrevet. Jobb og hus og sånt ikke sant?

    Uansett: Fortsettelse fra sist: Hong Kong. 3 dager med sightseeing, kjøre undergrunn, bli mast på av selgere av dresser, spise mat, drikke osv.
    Bodde på The Luxe Manor som ligger på Kowloon, i nærheten av Tsim Sha Tsui. Fint hotell med noe spaca dekor på rommene. Bra frokost!
    Bilder:
    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]
     
    Insomnia4u, anders82, LineE and 8 others like this.

Del denne siden