God morgen fra hovedstaden. I dag står padel på programmet, som det har gjort siste året på torsdager. Håper serven sitter like bra som vanlig Ha en fin torsdag alle IF-ere
God morgen! Skal ikke påstå at det er strålende sol ute, men sol er det. Innimellom. Fikk epost i natt fra awardhacks, og ble umiddelbart veldig oppspilt. Men, jeg har tydeligvis trykket feil en gang i tiden, for det var ikke på en dato jeg har tenkt å reise.. Jaja. Det er ledig biz HND-CPH 30/8. Ha en fin en!
Står opp 05.30 05.50 til OSL 06.10 gjennom security DY992 go to gate 06.15 kjapp tur til OSL loungen for en kaffe 06.16 sms "DY992 kansellert grunnet teknisk feil" 06.45 hjemme igjen jo da, fin start på dagen dette.......
God morgen fra Gudbrandsdalen. Tørt og litt grått. Nå starter lang dags ferd mot Peer Gynt på Gålå. Et sted og forestilling vi har tenkt på i lang tid skal bli virkelig. Motivasjon og forventninger er skrudd opp noen hakk siden noen her er beslektet og bevennet med både en skuespiller og en statist. Ha en fin dag!
God morgen fra hjemmekontoret. Her er en i gang med å prøve å mase avkommet ut av sengen, men de later til å permanent ha slått seg til i Miami tidssonen, kan bli en kjip start på skoleåret om en drøy ukes tid om vi ikke får snudd døgnet på plass snart.
God morgen fra Ålesund, litt trøtt etter flere forsøk med SAS kundeservice sent i går kveld og fra kl 07 i dag for å få til en reise i F i helgen. Fant til slutt ut at det ikke var mulig å endre eksisterende booking, så måtte lage en ny. Står confirmed i app og er til billettering nå så da ordner det seg forhåpentligvis
God morgon frå Sunnfjord. Full fart i residensen i dag, då ungane framleis har fri frå barnehagen. So snart frukosten er ferdigkonsumert blir det ut og prøve å få gjort noko produktivt i dag (òg?). Litt leiting etter hotell og flybillettar vert det nok og
God morgen fra godstolen! Her bedrives sol-detox etter hjemkomsten. Det går overraskende bra, godt hjulpet av et fullstendig fravær av UVA såvel som UVB i nabolaget. Ellers blir det muligens krabbelag for to i kveld. Vi får se hva Meny har å by på. Ha en fortreffelig dag, med eller uten solfaktor!
Irland byr på være uten solfaktor men irsk frokost : har sørget for at laget med spekk beskytter kroppen litt ekstra godt. Nå er det sightseeing. Krystall : natur og strender det går rykter om at noen har badet på skal tittes på.
Haha denne oppdaget jeg med tilfeldighet i dag. Booket den for litt siden, så får vi se om jeg får ordnet hundepass. Booket SAS Go ned (får håpe det åpner seg + eller Bis, men tviler) og Business hjem, mandag til fredag siste uken i august. Kjente abstinensene fra forrige måneds japantur tok overhånd. Hjelper ikke at jeg har en kompis og vennepar som også er der nede da...
Tilbake på OSL 11.45, Norwegian skal få lov at gi lunsj. 12.30 tilbake i OSL loungen, rekker 2 pils 13.00 DY994 go to gate 13.30 boarding 13.45 boarding complete 13.57 capitano melder om teknisk feil 14.10 feil fikset 14.15 not anyway, broen kobles til og tekniker om bord 14.40 må skiftes en del, skal ta ca 30 min til vi er klar til avgang 14.53 del skiftet, all good sier kusken. 15.06 her sitter vi ja ja, går sikkert til slutt
God ettermiddag fra Frankfurt. Gutteturen er på hell, og en siste dessert i Terminalen før man håper og ber om Porsche service til gate LHR
Sjekka tilfeldigvis utreisen for 15 min siden, plutselig var det 4x Business SVG-HND. Fikk ringt inn og upgradet til 750kr - deretter var alle setene borte. Folk følger med