God morgen fra the Queens terminal, Heathrow. Da har en fått i seg litt frokost hos LH og det jobbes med å opprettholde idealvekten samt få innabords noen solide doser koffein. Ja, føler på påskestemning og det skal bli deilig med god norsk påske før en, etter et par gjesteopptredener på jobb, et seminar, returnerer til smilets land Ha en flott søndag
God morgen fra Strømstad Spa&Resort. Frokosten er i gang. Dette blir en lang og slapp dag T-3 Istanbul. Været ser meget lovende ut. Ha en strålende palmesøndag alle IF-ere
God morgen! Jeg har fått kaffe på sengen, og hunden koser seg i fotenden. Usikker på hvorfor jeg er våken så tidlig når det er ferie? Jaja. Får ta igjen avslappingen utover dagen. Håper alle har en fin søndag!
God morgen fra Cape Town! Lang frokost på balkongen. Temperaturen er stigende og det er mindre skydekke litt sør på favorittstranden Llandudno, så turen går dit straks etter pitstop for medbragt niste. Ha en dødsbra søndag!
God palme! Starter påska med hytteopphold til svigers, før det blir noen arbeidsdager og deretter til sitt eget krypinn ved sjøen. Kaffen er skjenket både en og to ganger mens en funderer på livets kvaler; longhaul med familien i sommer, spare det til juleferien eller avvente alt til en enda lengre tur downunder neste sommer? Award/ikke award og star alliance eller sky team. Unødvendig mye hodekverning for en bonusnisse #first-world-problems
God morgen fra Tigerstaden Kameraten min ble kasta ut av byen:/ jaja da var den kvelden over. Men vi lever i dag og om noen timer går flyet tilbake til Tromsø og jeg tar Hurtigruten i kveld. Det er M/S Nordlys som seiler. Påsken blir for det meste tilbrakt på Skjervøy så får vi se om det blir noen turer derfra. Så ha en god påske og en flott søndag
God ettermiddag fra Sathon, Bangkok. Det er bare turister som er så dumme at de går ut midt på dagen, så det har vi gjort. Litt sighseeing, Buddhaer og tuktuks må til. Nå er vi passe varme alle mann, så det blir vel basseng resten av dagen. Likså greit i 37-38 grader. Ha en fin en!
Hilser fra et par km lengre nord i Bangkok, ca Lumpiniområdet… som Google maps sier det heter. Palmesøndag, ja, det forklarer kanskje (dvs ikke), at palmetettheten her er noe høyere enn hjemme på Oslo øst. Grorudpalmer er vel ikke en greie lenger, den slags forsvant kanskje/forhåpentligvis på 80-tallet. Nå nytes kald vin og div nibbles i hotelloungen, greit med litt avkjøling etter utagerende byvandring i veldigvarme gater. God fortsatt palming til alle.
Søndag og en tur til på jobben. Jaja. Må pakke snart T-3 til gullstua og kanskje til og med lounge i København?