Fra Bergens Tidende: Flere timer før kampstart, busses de oppunder 300 Brann-supporterne som skal på kveldens kamp til Toumba. Der er det uvanlig med bortesupportere for tiden. I det siste har det nemlig ikke vært tillat med bortefans på PAOKs seriekamper på grunn av voldshendelser.
Tror aldri jeg har vært på en fotballkamp med større oppmøte av politi og sikkerhetsvakter Full jubel når brannbilen kom og alle sann brannsang!
Ser dere fikk samme tribune som vi sto/satt på. Det er normalt ikke en bortetribune, men samtidig har de jo sjelden bortesupportere Håper det ble en herlig tur, så hjalp det med målet på slutten
Hoteller i Thessaloniki.. et koselig lite hotell midt i smørøyet, 2 min å gå til Bataljonen sitt samlingssted
Dagens første lunsj inntas i Aegean sin lounge på SKG .. … neste lunsj skal inntas i luften på vei til FRA Her slipper nok ikke SAS sine gulljenter eller diamanter inn lenger En god ting er i Thessaloniki er at gjestene i Loungen slipper å lete etter gate og menge seg med «alle de andre»
Selv om jeg ikke har reist med Aegean før denne turen så føler jeg meg hjemme i dette setet .. og velkomsten med bobler er jo heller ikke så verst
Har for første gang reist med Aegean i 2 1/2 time i Business .. tror jeg kunne drukket hele veien. Boblevin på bakken og varm middag i luften, kunne velge mellom fisk og kylling og fire viner. En hyggelig dame som passet på oss 5 -6 rader i business. Fikk «smake» på ulike greske brennevin sorter i velfylte glass … kaffe avec over alpene. Nå venter vi på å reise med Lufthansa Business til Bergen
Som Senator var det full oppmerksomhet om herr Eddie fra sjefsdamen og assistenten..HELE veien Du verden!
En deilig siste flygning og en fantastisk minnerik tur som vi gjerne gjør igjen .. Hvis Brann kommer til finalen reiser vi kanskje til Istanbul