Paris

Tråd i 'Reisemål' startet av Darkcho, 11. febr 2015.

  1. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,394
    Likes mottatt:
    3,333
    Bonuspoeng:
    113
    Hoi!

    Skal for første gang bo I Paris, ikke bare kjøre igjennom. Er ca null kjent med hvor det er bra å bo, så her trenger jeg tips fra de flinke medlemmene av Bonusfeber :)

    Konkrete tips til Hotell for en weekend samt område mottas med takk. Jeg skal ikke ligge på hostel, men heller ikke Ritz, så noe midprice bør funke fint.

    Takk for hjelpen på forhånd! :)
     
  2. TElg78

    TElg78 TravelElg - The Moose Is Loose

    Innlegg:
    1,097
    Likes mottatt:
    1,460
    Bonuspoeng:
    113
    Det jeg har funnet ut (har akkurat kjøpt billetter til Paris i går) er at Paris er dyrt som f*** og at kvaliteten på rommene man får er ganske lavt (snill sagt). Jeg har innstilling "reise mye, bo billig" (dvs. hostel - i mitt tilfelle generatorhostel som jeg har gode erfaringer med), men jeg ville prøve ti kjente sidene (momondo, expedia osv.) Har også hørt at en venn har brukt hotwire(dot)com og var fornøyd (bare at du ikke vet hvilket hotell det blir før du har betalt - surprise^^).

    Ellers finnes det også private rom som er gode, rent og betalbart på Generatorhostel o.l.
     
  3. bjornjohansen

    bjornjohansen Fly og fly avsted …

    Innlegg:
    40
    Likes mottatt:
    31
    Bonuspoeng:
    18
    Hotwire fungerer bra. Du får vite pris, standard og område før du bestiller.

    Brukte det sist i fjor, da jeg fikk et 5-stjerners hotell meget sentralt i Brussel til ca 500kr per natt.
     
  4. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    295
    Bonuspoeng:
    63
    Hvordan er området som Eurostar toget fra London kommer inn til, og hvordan er det å komme seg derfra til CDG?

    Noen hotellanbefalinger i området?
     
  5. Duuder

    Duuder Nytt Medlem

    Innlegg:
    11
    Likes mottatt:
    4
    Bonuspoeng:
    3
    San Germain er et bra og fint strøk.
     

Del denne siden