Kona og jeg skal til Vietnam (1 uke) i slutten av oktober. Hva er best mtp. penger? Veksle til VND i Norge? Ta ut VND i lokal minibank? Ta med USD og veksle til VND i Vietnam? Bruke USD der (hvis mulig)? Bruke Amex / Master Card i lokal valuta / USD?
Var ein tur innom Vietnam i juli/august. Vi tok ut VND i minibank, Mastercard via Curve. I tillegg betalte vi med Curve eller Amex der det var mogleg å betale med kort (som var dei fleste etablerte stadar). Har alltid med USD, men det var ikkje problem å ta ut VND i Da Nang/Hoi An i alle fall. Når eg sist i tillegg var i Hanoi, Hue og HCMC kan eg heller ikkje minnest at det var problem i forhold til minibankar. I forhold til vekslingskursar for VND i Norge eller lokalt so anar eg ikkje, men antek at det er dyrare enn uttak i minibank der. Tok ut kontantar i forskjellege minibankar, men minnest at Sacombank ikkje tok gebyr for uttak.
Finns det minibankar også ved flyplassen? Me landar seint på kvelden, tenkte flyplass hotell før buss til Sapa neste dag. Kva med minibank/kortbetaling i Sapa?
Noen som har erfaring med å bruke revolut i Vietnam og Thailand? Altså veksle og ta ut i Dong og Bath?