Polaris lounge LAX - verdt det fra TBIT?

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av KristianR, 27. des 2019.

  1. ValdresBjarne

    ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt

    Innlegg:
    3,241
    Likes mottatt:
    9,350
    Bonuspoeng:
    183
    Har fått oppgradert heile gjengen på nytt frå LAX på måndag. Kor lang tid bør eg rekne på LAX for å rekke eit godt besøk på polaris loungen?
    Og er det noko nye tips på kjappeste veg?
     
  2. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,619
    Likes mottatt:
    34,779
    Bonuspoeng:
    293
    Hvis dere er voksne og flytidene passer ville jeg tenkt et måltid i restauranten, og så drinker i baren før flyet. Da går det fint med et par timer :)
     
  3. view

    view Veteran

    Innlegg:
    1,844
    Likes mottatt:
    1,925
    Bonuspoeng:
    113
    Etter å ha prøvd å gått fra Polaris lounge til TBIT sist høst, som var helt OK airside men tar 20 min i greit tempo så blir det til uka en ny variant: Jeg flyr LAX-ORD-LHR hvor ORD-LHR er i Polaris og det gir dermed inngang til Polaris lounge også i LAX.

    Veldig kurrant at UA gir Polaris lounge access hvor som helst så lenge man har en Polaris billett til eller fra en annen flyplass samme dag (obs gjelder altså ikke Star alliance business billetter, da kommer man kun inn på samme flyplass som avgang er fra).
     
    RoadKing, Upsaker and ValdresBjarne like this.
  4. kiev

    kiev Ex Spært

    Innlegg:
    1,201
    Likes mottatt:
    4,227
    Bonuspoeng:
    113
    Gikk den ruten fredag, og damen i skranken advarte flere ganger at turen fra Untied-terminalen til Tom Brady-terminalen tar 30 minutter. Det stemmer nok for standard-amerikanere med BMI på 40, men tar bare 12-15 minutter for folk med nogenlunde fysikk og tilstrekkelig hjemlengsel.
    Her er forøvrig menyen på fredag, men kan være endret siden det nå er ny måned:
    8A2BCB71-09AC-42E6-8029-3F50FCA6455B.jpeg
     
    tstone, drsyk, ValdresBjarne and 4 others like this.
  5. KRS

    KRS Senior Medlem

    Innlegg:
    722
    Likes mottatt:
    3,775
    Bonuspoeng:
    93
    Kan man fremdeles sjekke inn 4 timer før på LAX med SAS? Hvor kan man evt. finne info om dette fra SAS selv?

    Flyr hjem fra LAX i desember, avreise 17:10 og satser på et besøk i Polaris - er det noen endringer å være oppmerksom på fra hva som er beskrevet i denne tråden?
     
  6. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,141
    Likes mottatt:
    869,586
    Bonuspoeng:
    293
    Du kan sjekke inn i SAS appen ..
     
  7. tstone

    tstone Aktivt Medlem

    Innlegg:
    350
    Likes mottatt:
    1,025
    Bonuspoeng:
    93
    I september var det ikke noe problem å sjekke inn 3-4 timer før. Det tar 15 minutter å gå fra tbit til Polaris, og det er absolutt fortsatt verdt det.
     
    KRS liker dette
  8. CrotchRocket

    CrotchRocket Fernweh...

    Innlegg:
    1,442
    Likes mottatt:
    8,824
    Bonuspoeng:
    183
    Tar 20 minutter å gå i normalt tempo. Relativt bra skiltet hele veien. Verdt det? Ja.

    1D7C8771-939A-43C1-AC6C-633B064428D8.jpeg
     
  9. 1884derby

    1884derby Aktivt Medlem

    Innlegg:
    372
    Likes mottatt:
    743
    Bonuspoeng:
    93
    Noen med nylig erfaring?

    Har nylig fått oppgradert femte og sistemann i gruppa til Biz på LAX-CPH neste måned, og planen er å gå rett i security på terminal 7 etter avlevert leiebil.
    Vi har ikke innsjekka bagasje, og forventer at online innsjekk med boardingkort i SAS-appen funker.

    Håper på 2-3 timer i Polaris før vi går airside til TBIT, og en liten tur innom Star sin Lounge før boarding.

    Er dette en god og gjennomførbar plan?!


    Fint å få prøvd disse 2 loungene før vi bytter allianse. Har kun en tidligere erfaring fra Polaris (SFO) og den var knall
     
  10. LaDuden

    LaDuden Aktivt Medlem

    Innlegg:
    444
    Likes mottatt:
    1,423
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg ville ha gjort det såfremt ikke reisefølget er småbarn eller noen som ikke klarer å gå. United Polaris Lounge er et hakk opp og bør oppleves (igjen).
     
    Lnbre, 1884derby, obay and 1 other person like this.
  11. 1884derby

    1884derby Aktivt Medlem

    Innlegg:
    372
    Likes mottatt:
    743
    Bonuspoeng:
    93
    Takk! Vi er alle ‘unge’ menn med strålende fysikk :D så da holder vi oss til planen.
     
    obay liker dette
  12. Trent600

    Trent600 Aktivt Medlem

    Innlegg:
    369
    Likes mottatt:
    602
    Bonuspoeng:
    93
    Logget turen fra TBIT til Polaris på Strava ifjor. Skulle alltids klart det fortere, men selv om dette var i februar så var det hetebølge og jeg ville unngå å begynne å svette.

    Skal tilbake om et par uker, får prøve å forbedre tiden :)

    upload_2024-1-22_18-8-33.png
     
    kiev, 1884derby and NoLimit like this.
  13. kiev

    kiev Ex Spært

    Innlegg:
    1,201
    Likes mottatt:
    4,227
    Bonuspoeng:
    113
    Glemte av tiden en gang der, og klarte det heldigvis atskilling raskere slik at jeg rakk flyet. Mener å huske at det var mye motbakker med glatte partier og heftig motvind hele veien, så det KAN være at jeg hadde prøvesmakt litt mye Champagne.
    Men å ta den den runden på litt over kvarteret går lett.
    Selv med litt promille.
     
    1884derby and obay like this.
  14. obay

    obay Senior Medlem

    Innlegg:
    1,311
    Likes mottatt:
    5,105
    Bonuspoeng:
    183
    Når har dere sånn ca tuslet til terminal B igjen da? (Flyet går 14:15 for min del)
     

Del denne siden