Har ikke basic blitt renamet til medlem nå? Her i huset er vi en på hvert nivå, og jeg tror lillesøsters kort er lyseblått med teksten medlem.
Og sånn forøvrig, man kan da både være ansatt og ha status også, mens vi er inne på mulige korreksjoner
Fortsatt kun medlem, håper det i hvert fall går over i sølv før opptjeningsperioden min er over. Sånn at man i hvert fall får et litt stiligere kort om ikke annet.
Var gull da jeg stemte, men ble i natt degradert til Sølv. Jeg hadde hele to kvalifiserende flygninger som ga omkring 1200 poeng i siste periode Det var nå greit at jeg slapp å bli trødd helt til bunns over natten men får litt tid som sølvmedlem før det går videre nedover
Foreløpig bare member, men blir sølv rundt jul en gang. Høyere enn det blir vanskelig med dagens reisemønster.
Har nå fløyet nok til å bli Diamant, venter bare på at de siste poengene fra en flytur på søndag blir registrert. Det er fortsatt 5 mnd igjen av opptjeningsperioden min og jeg tipper jeg kommer til å fly inn 40-60 000 miles/poeng på den tiden. Er det noen mulighet til å overføre basispoeng til neste opptjeningsperiode? Lurer også på om man får noen mail/tlf med gratulasjon/info når man blir Diamant? Jeg fikk ikke det da jeg ble gull for noen måneder siden
Ingen mulighet til å overføre poeng til neste periode. Du får en "pakke" med bagasjetags og et velkommen i klubben brev, som sier at du er blant SAS beste og viktigste kunder. Rart du ikke fikk dette når du ble gull.
Ok, det var det jeg trodde. Da jeg ble gull fikk jeg etter noen uker SmartPass, nytt AmEx tok ytterligere 1 måned. Baggasjetagg etc. har jeg aldri fått til tross for to purringer/bestilling
Har du forsøkt å bestille bag-tags på nettsidene? Jeg fikk mine tags sammen med Diners/MC, to tags sammen med hvert kort.
Jepp, bestilte via nettsiden. Men jeg venter nå noen dager til jeg blir Diamond da jeg heller vil ha sånne taggs enn Gold