Pre paid 3G/4G internett i Danmark

Tråd i 'Reisemål' startet av Arcus2005, 30. juli 2015.

  1. Arcus2005

    Arcus2005 Medlem

    Innlegg:
    61
    Likes mottatt:
    54
    Bonuspoeng:
    18
    Mulig kjent stoff for de fleste som tilbringer mye tid i dannmark, men under den siste uken min der kjøpte jeg meg et OiSTER Tank Selv Mobilt Bredbånd. Betalte 79 kroner for en startpakke med 1 simkort og en 7dagers ladekode. Dette ga meg 10GB med data i 7 dager. OiStER bruker 3 sitt nett.

    Du kan selv lengde periode 7dager, 30dager eller 90dager , og opptil 50GB datatrafikk.

    Fungerte knall. Hadde et lite batteridrevet 4g modem i sekken, og hadde knallgod hastighet og dekning hele veien fra kastrup til århus.
     
    Flemming Poulsen liker dette
  2. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen Senior Medlem

    Innlegg:
    1,103
    Likes mottatt:
    1,210
    Bonuspoeng:
    113
    Man kan også købe Lebara SIM-kort i ankomstområdet i CPH. Kan ikke lige huske prisen på dem, men de plejer at være ganske rimelige.

    Datapakker fra 49-99 kroner som gælder i 30 dage.

    Muligvis ikke helt så god pris som Oister, men de bruger Telenors/Telia's net, som er det med bedst dækning i Danmark og det kan muligvis være mere handy at købe den allerede ved ankomst til CPH....

    Men Oister/3 er også et fint net. Specielt i storbyerne. Bruger det selv pga. bedste løbende abonnement med fri roaming i 12 EU lande (gælder ikke tankselv kort og kun 3) ;)
     
    Arcus2005 liker dette

Del denne siden