Premium Economy hos United Award, ny funksjon?

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av SVG_flyer, 03. jan 2019.

1. SVG_flyer

SVG_flyer Veteran

Likes mottatt:
    3,570
    Bonuspoeng:
    113
    Hei folkens, vet ikke om noen har lagt merke til det, men på United award siden får man opp premium economy når man søker opp destinasjoner, noen som har sett denne før eller er dette nytt fra i år?

2. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,876
    Bonuspoeng:
    293
    UA har da hatt PE i mange år... Dog milevis fra hva du får på f.eks SAS og Lufthansa

3. SVG_flyer

SVG_flyer Veteran

Likes mottatt:
    3,570
    Bonuspoeng:
    113
    Skjønner :), så du ville ikke anbefalt de?

4. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    22,961
    Bonuspoeng:
    293
    Neida, Premium Economy er nytt hos United. Det de har hatt tidligere er Economy Extra, økonomiseter med bedre benplass og samme service.

RoadKing liker dette
  5. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    22,961
    Bonuspoeng:
    293
    One Mile At A Time har litt mer informasjon. Jeg er usikker på om vi i det hele tatt får booket det, da Eurobonus ikke har premium økonomi-priser.

SVG_flyer liker dette
  6. TomF66

TomF66 Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,322
    Bonuspoeng:
    113
    Det virker om om det skjer litt på United om dagen. Jeg har nå hatt lie-flat seter på innlandsflygninger to ganger :) Oppgradert seter i "Business First" på en god del av flyene ser det ut til.

7. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,876
    Bonuspoeng:
    293
    My bad, jeg var ikke klar over som @Upsaker viser til, at UA har introdusert et nytt nivå. Jeg tenkte på Economy Extra. Dette er intet mer enn ekstra benplass og i forhold til klassisk Economy så er det litt forskjell, spesielt om man flyr cross continent i en 737. Men benplassen er også det eneste.
    Tittet litt på presentasjonen på United, og det ser slett ikke værst ut, kan du ikke ta en for laget å prøve den, så får vi høre?

8. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,876
    Bonuspoeng:
    293
    I stand corrected :).
    Tipper det begynner å bli på høy tid at *A får kjørt inn Premium economy som bookbar for sine awards. Det kan ikke være mange igjen av medlemmene som ikke har det nå når UA kommer og?

SVG_flyer liker dette
  9. SVG_flyer

SVG_flyer Veteran

Likes mottatt:
    3,570
    Bonuspoeng:
    113
    Skal til USA i sommer så tenkte å bestille via @DanH med SAS business (han skulle fikse billetter for meg) og deretter kjøpe separate billetter med united i premium economy :). Hvis ikke noen før meg prøver så sender jeg over en trip report i denne klassen ;).

RoadKing liker dette
  10. Sonictravel

Sonictravel Veteran

Likes mottatt:
    29,490
    Bonuspoeng:
    183
    Vet du også hva forskjellen eller likhet mellom disse klassen og Economy Plus er? Ser det er den benevnelsen jeg har på seter på en flight til sommeren med UA

Del denne siden