Hei folkens, vet ikke om noen har lagt merke til det, men på United award siden får man opp premium economy når man søker opp destinasjoner, noen som har sett denne før eller er dette nytt fra i år?
Neida, Premium Economy er nytt hos United. Det de har hatt tidligere er Economy Extra, økonomiseter med bedre benplass og samme service.
One Mile At A Time har litt mer informasjon. Jeg er usikker på om vi i det hele tatt får booket det, da Eurobonus ikke har premium økonomi-priser.
Det virker om om det skjer litt på United om dagen. Jeg har nå hatt lie-flat seter på innlandsflygninger to ganger Oppgradert seter i "Business First" på en god del av flyene ser det ut til.
My bad, jeg var ikke klar over som @Upsaker viser til, at UA har introdusert et nytt nivå. Jeg tenkte på Economy Extra. Dette er intet mer enn ekstra benplass og i forhold til klassisk Economy så er det litt forskjell, spesielt om man flyr cross continent i en 737. Men benplassen er også det eneste. Tittet litt på presentasjonen på United, og det ser slett ikke værst ut, kan du ikke ta en for laget å prøve den, så får vi høre?
I stand corrected . Tipper det begynner å bli på høy tid at *A får kjørt inn Premium economy som bookbar for sine awards. Det kan ikke være mange igjen av medlemmene som ikke har det nå når UA kommer og?
Skal til USA i sommer så tenkte å bestille via @DanH med SAS business (han skulle fikse billetter for meg) og deretter kjøpe separate billetter med united i premium economy . Hvis ikke noen før meg prøver så sender jeg over en trip report i denne klassen .
Vet du også hva forskjellen eller likhet mellom disse klassen og Economy Plus er? Ser det er den benevnelsen jeg har på seter på en flight til sommeren med UA