Presidents day, eller en helt vanlig tirsdag hjemme.

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Maggie, 22. febr 2022.

1. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,577
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra Fort Lauderdale beach. Her har vi flyttes oss fra vestkysten tilbake til østkysten. I dag har det vært presidents day. Stakkars Biden han har nok andre ting å tenke på om dagen.

Presidents day er en fridag, så det har vært fullt av folk overalt i dag. Vi tok turen innom bal harbour shops før vi fant en flott sjømatrestauant/oysterbar til middag.
    Ble litt å drikke på i en bar hvor Analyse This med blant annet Robert DeNiro ble spilt inn etter middag :)

Ha en strålende tirsdag alle IF-ere, krysser fingrene for diplomati selv om det ser dårlig ut nå.

20220221_170006.jpg
    20220221_165451.jpg
    20220221_172311.jpg

Last edited: 22. febr 2022
    eventyrer, Earl, Kalsnes and 20 others like this.
  2. Wiolenze

Wiolenze Veteran

Likes mottatt:
    33,662
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra DXB. Men en sånn «hjemmekontorutsikt» er det helt greit å starte dagen;

DE532AE2-58EA-4087-8A03-93DEC542E728.jpeg

Earl, Kalsnes, Calling and 16 others like this.
  3. ccurrahee

ccurrahee Jobb jobb jobb

Likes mottatt:
    37,159
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Oslobyen.

4. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    23,553
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Værnes.
    Turen går innom verden vakreste by (?), så CPH og videre til New York.
    Dokumentsjekk var litt sånn ‘jaja, whatever’, men jeg hadde organisert alt fint i en perm og hun gikk vel ut ifra at alt jeg sa stemte.
    God tur til de som skal på tur!

Attached Files:

Earl, Maggie, Upsaker and 11 others like this.
  5. drsyk

drsyk Dr. Bonusnisse

Likes mottatt:
    21,415
    Bonuspoeng:
    293
    Goooooooooooood morgen

Frøken Større og kjeltring Tajik, virkelig imponerende styring vi har på AS Norge. Lurer på hva vi gjør når Putin går i 100% midtlivskrisen sin med nervesambrudd. Vi må jo støtte Nato... Først pandemien, så krig. :(

Kan vi alle ikke være venner? Og SQ F kommer tilbake med HKG.

Ha en fin uke folkens. Må vi alle synge og være bestevenner igjen :

Kumbaya my Lord, kumbaya
    Kumbaya my Lord, kumbaya
    Kumbaya my Lord, kumbaya
    Oh Lord, kumbaya

6. Kristian

Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

Likes mottatt:
    38,489
    Bonuspoeng:
    293
    God morgon frå Aust-Finnmark!

Etter tostreksregistrering på det eg kallar 'graviditetstesten' har underteikna stabla seg på labbetussane igjen og i dag skin sola frå skyfri himmel over Varangerhaløvya.

Samstundes er det alt anna enn skyfritt på den politiske himmelen. Det er ein underleg kontrast å vera vitne til. Putins midtlivskrise, som @drsyk omtalar det heile som, har gjort mannen delirisk, då han i fullt alvor sa i sin fjernsynstale i går kveld, før han sendte inn 'fredsbevarande styrker', at Kiev er eit nazistisk og nasjonalistisk marionettregime styrt av Vesten.

Måtte alle medforumistar unngå midtlivskrisa! Ha ein fredfull dag! :)

RoadKing, Earl, Flymunda and 7 others like this.
  7. drsyk

drsyk Dr. Bonusnisse

Likes mottatt:
    21,415
    Bonuspoeng:
    293
    Gratulerer med 2 streker, må du få en EBGL arving i denne fantastiske verden. Propaganda eller fjernsynstale er et medium for å hjernevaske lettpåvirkelige medborgere, nå skal vi ikke repeterer hva enkelte diktatorer/psykopater har bidratt til verdens arven i historiebøkene, men anb. alle å se denne filmen, for bedre forståelse for hvordan menneske hjernen fungere ved nok overtalelse og innput :

https://www.imdb.com/title/tt1063669/

the.jpg

kaiarne, Earl, Flymunda and 2 others like this.
  8. Arvid1410

Arvid1410 Veteran

Likes mottatt:
    7,025
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Jessheim

Lite å melde herifra, da mye dreier seg om jobb for tiden. Vi har i alle fall omsider fått litt snøfall så det er blitt drømmeforhold i Romeriksåsen.

Alpinhelg på Kvitfjell med yngste arving sist helg. Overnatting på Clarion Collection på Lillehammer ettersom jeg trenger 3 netter før 1. mai for å beholde Platinum. Ble oppgradert til Suite, så det var jo greit. Poden var i alle fall veeeeldig fornøyd. På den negative siden var det nær kul umulig å få seg en matbit på Lillehammer på en lørdagskveld om man ikke hadde bestilt bord. Takk og pris for kveldsmatbuffet på hotellet.

Neste fritidsreise er bare drøyt 3 uker unna da det blir en langhelg i Barcelona, mens det i starten av neste uke blir en svipptur (jobb) til Berlin og Wiesbaden. Ble lettere sjokkert da jeg så hvor dårlig det er med flighter til Berlin for tiden, og ingen direkte flighter var å oppdrive. Blir i alle fall første tur til nye BER.

Ha en strålende en!

RoadKing, Earl, Flymunda and 8 others like this.
  9. Arvid1410

Arvid1410 Veteran

Likes mottatt:
    7,025
    Bonuspoeng:
    183
    Den filmen så jeg for mange herrens år siden. En ordentlig tankevekker...

drsyk liker dette
  10. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    9,221
    Bonuspoeng:
    183
    God? morgen fra vest. Sitter hjemme og passer på en unge som hadde to streker på graviditetstesten til @Kristian. Takk gud for at hun er litt for ung for å ta en ordentlig en! Sitter og vrir hjernen for å se om man kan få til US-tur på fredag. Det står jo på CDC sine sider at man ikke skal reise ut av landet før 10 dager etter positiv test, så dersom man mot all formodning skulle teste negativt på fredag så er vi good to go? Hmmm. Må ha en kaffe til. Og en til

RoadKing, Earl, Flymunda and 5 others like this.
  11. drsyk

drsyk Dr. Bonusnisse

Likes mottatt:
    21,415
    Bonuspoeng:
    293
    Det er også en film jeg aldri glemmer. For en tankevekker ja. Da lærte jeg noe nytt om den menneskelig psyken jeg aldri kunne lært i en lærebok :)

12. TomF66

TomF66 Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,323
    Bonuspoeng:
    113
    Dette er jo grunnen til at det er så inn i h.... vanskelig å få til en award connection flight i USA ifm vinterferiene. Da skal alle amerikanerne reise siden det er langhelg og få award billetter som legges ut.

Alltid første mandagen i vinterferien. Går det ikke an å flytte litt rundt på den presidentdagen....... ;)

Maggie and drsyk like this.
  13. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    25,649
    Bonuspoeng:
    183
    God morgon frå inst i Førdefjorden. I dag er det kaldt og fint her. Skulle vore langt pokkerivold vekke. Til ein plass med 20 grader + og skyfri himmel. Dessverre er det aaaaaalt for lenge til. I morgon er det berre tre månadar att til eg (etter planen) dreg til California. Eg er fryktelig lysten til å prøve å finne ein flight med BR via LHR og SFO på utreisa i staden for "berre" SAS C.

T-51 til CPH
    T-90 til LAX/SFO
    T-145 til MNL/TPE

RoadKing, Earl, Flymunda and 4 others like this.
  14. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    7,724
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra pappapermkontoret. Jeg anbefaler alle som ser etter ANA F til høsten og ta en titt på United/Awardfares/din favorittsøkemotor. Enten har Awardfares en feil eller så har ANA skiftet fra 787 uten F til 777 med F på NH203/NH204 og lagt ut alle setene på en gang.

RoadKing, Earl, Kristian and 6 others like this.
  15. travelislife

travelislife Will travel to my last day

Likes mottatt:
    2,708
    Bonuspoeng:
    93
    Morning fra indre østfold! Hjemmekontor og møte og kaffeprat :)

Earl, Kristian, drsyk and 1 other person like this.
  16. FlamtheAvGeek

FlamtheAvGeek Medlem

Likes mottatt:
    520
    Bonuspoeng:
    93
    Faktisk en av de beste filmene jeg ble tvunget til å se på ungdomsskolen. Hadde glemt den helt, på tide å se den på nytt snart :D

Flyingdutchman and drsyk like this.
  17. Kristian

Likes mottatt:
    38,489
    Bonuspoeng:
    293
    Dagens utandørsliv nordpå er kanskje verdt eit lite fotografi. I dag viste Varangerhalvøya seg frå si beste side på lang tid:
    20220222_120621.jpg

Upsaker, drsyk, RoadKing and 7 others like this.
  18. Kristian

Likes mottatt:
    38,489
    Bonuspoeng:
    293
    Du la kanskje ikkje merke til at eg skreiv 'graviditetstest' i hermeteikn. Heldigvis var eg berre 'litt gravid', men no er alt som det skal vera igjen. Frisk som ein fisk! :D

19. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    23,553
    Bonuspoeng:
    183
    ‘Snart fram’

trd-bgo: forsinket, rakk ikke bgo lounge for vi kom rett til boarding.
    Bgo-cph: forsinket og gåtid fra A til c36 tar sin tid, så det ble heller ikke eventyrlounge. Status boarding før man kommer til passkontroll betyr at det er lite tid igjen.

Skulle besøke @LaDuden som befinner seg på samme fly men i C (jeg er i pluss). Fikk beskjed av flyvertinna at jeg måtte vente litt fordi vedkommende hviler. Har han tømt tralla!?

20. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    9,221
    Bonuspoeng:
    183
    Bare å flytte til Vestlandet, så slipper du det problemet!

Del denne siden