Priority boarding i hverdagen

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av KristianSk, 21. mai 2015.

  1. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    Gutter og jenter, jeg har et problem. Jeg har sett meg grundig lei på å stå i kø i dagligvare butikken min.
    Jeg er i denne butikken så og si på dagligbasis, og anser derfor meg selv som en langt bedre kunde enn de som f.eks. kun handler én gang i uken. Disse kundene tar også langt lengre tid å betjene enn meg som kun skal ha et mindre antall varer. Sånn skal det vel ikke være???

    Nå har ikke butikken egne statusnivåer knyttet til sitt bonusprogram, men jeg innehar diverse andre statuser som kanskje kan hjelpe. Blant annet et BA sølvkort eller et SAS gullkort. Hvilke av disse kortene vil ha best effekt?

    Kan gullmailen til SAS kanskje hjelpe meg? Ettersom SAS har såpass god kontroll på priority boardingen for sine egne kunder, vil jeg tro en mail fra SAS vil ha en slags autoritær påvirkning på de foran i køen som skjønner at de må slippe meg forbi.

    Ser frem til å høre deres erfaringer vedrørende dette problemet. Går utifra at det er et relativt kjent problem.

    Ser også frem til å høre dere statusløses erfaringer med dette, går utifra at dere har enn viss forståelse for at enkelte kunder slippes forbi i køen? Når jeg er på butikken er jeg ofte sliten (og sulten) etter en lang dag på jobb, så å måtte stå i kø er med å gjøre hverdagen min litt dårligere.

    Kristian
     
    Fnate, Henrik and wilhelm like this.
  2. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,143
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    På Tesco er det egen kø for BA-Silver og Rødbetfantaster, på Plantasjen kan man bruke Carl I Hagen trikset.
     
    Fnate and KristianSk like this.
  3. Asbjorto

    Asbjorto Bitt av basillen

    Innlegg:
    71
    Likes mottatt:
    89
    Bonuspoeng:
    18
    Jeg savnet Fast Track ut av Operaen i Oslo her om dagen. Og i kantina i går. Og....
     
    KristianSk liker dette
  4. Brunello

    Brunello A heart's a heavy burden

    Innlegg:
    733
    Likes mottatt:
    1,331
    Bonuspoeng:
    93
    SAS ligger foran. Som de fleste som besøkte Frösundavik tidligere denne måneden fikk høre, så er jo et av de hårete målene å utstyre annenhver skandinav med EB-konto. De av oss som av og til konverterer noen Trumf-kroner til EB-poeng, handler antagelig et av disse stedene;

    Skjermbilde 2015-05-21 kl. 22.35.09.png

    Trumf har i dag 2 millioner brukere - og de profilerer SAS, slik at vi jo skjønner at de snakker sammen.

    Snart samkjøres vel disse to kortsystemene, og Nils Lindhe får sin drøm oppfylt. Da kommer nok "Fast track" for den som handler de dyreste varene. Mens de som nøyer seg med spaghetti og Joika, bare får 25% av bonusopptjeningen, og dessuten må vente til alle filét-kjøperne har kommet seg vel igjennom kassen. Oksefilét gir naturligvis 200%. Pluss tilgang til SAS-loungen på Gardermoen i pinsehelgen, lille julaften og andre nyttårsdag.

    Samt en gratis brus på torsdager.
     
    Cecilie, Henrik, Larata and 2 others like this.
  5. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,335
    Likes mottatt:
    19,544
    Bonuspoeng:
    293
    Løsningen er enkel. Du må alltid handle på obskure tider av døgnet og helst i butikker som er nær konkurs :)
     
    AndersB liker dette

Del denne siden