Problemer med etterregistrering

Tråd i 'Norwegian Reward' startet av Are, 10. mai 2018.

  1. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,335
    Likes mottatt:
    19,544
    Bonuspoeng:
    293
    Noen som har hatt problemer med etterregistrering?
    Jeg sendte ungene med en fullfleksbillett på fere i påska.
    De hadde registrert rewardsnummer på billetten uten at det ble registrert noe, deretter har jeg lagt det inn for etterregistrering uten hell.
    Skrev deretter til Norwegian Rewards kundeservice og har ikke fått noe svar.
    Det har gått 1.5 måned siden reisen og mulig jeg er litt utålmodig her, men siden fristen på etterregistrering er kun 30 dager blir jeg noe stresset over at ingenting skjer.
    Er jo snakk om en del poeng siden det er tildels kostbare flexbilletter vi snakker om.

    Andre erfaringer?
     
  2. ValdresBjarne

    ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt

    Innlegg:
    3,241
    Likes mottatt:
    9,350
    Bonuspoeng:
    183
    Har etterregistrert to gonger der eg ikkje har kjøpt billetter sjølv, men aldri for borna.
    Men det gjekk kjapt og greit for meg. Skal sjekke detaljene etterpå, begynner å bli ei stund siden eg flaug raudsnute
     
  3. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,335
    Likes mottatt:
    19,544
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg ser meg nødt til å gjøre det i de tilfeller hvor prisen er 50% av SAS..
    Flexbillett billigere enn Go så er det fort dumt å betale for SAS, selv om man gjerne skulle ønske det.
     
  4. ValdresBjarne

    ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt

    Innlegg:
    3,241
    Likes mottatt:
    9,350
    Bonuspoeng:
    183
    Eg er heilt einig. Flyg dei heim frå London i pinsa, fant flexbillett i juni til 998, som plutseleg vart retur frå Gatwick 2 pinsedag. Sas skulle ha 3000kr (DY sin orginale pris var 2800) kjekk hack det. Men elles har alle kampanjer med *A passa fint siste 6 mnd!
     
  5. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,335
    Likes mottatt:
    19,544
    Bonuspoeng:
    293
    Innenriks i skoleferier er ofte et problem.. Spesielt på kort varsel :D
     
  6. Supersergei

    Supersergei Aktivt Medlem

    Innlegg:
    469
    Likes mottatt:
    694
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg hadde også registrert rewards nummeret på en tur OSL-TOS-OSL. Da flyvningene var gjennomført stod det ikke noen cashpoints på kontoen, til tross for at jeg hadde lagt inn nummeret. Sendte inn ettereg og fikk mail med engang med beskjed om at navnet på billetten ikke stemte med navnet jeg hadde i rewards. Jeg hadde glemt et mellomnavn i rewards, byttet navn på profilen og sendte inn ny ettereg, fikk da cashpoints på konto etter 2 min.
     
  7. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,696
    Likes mottatt:
    21,779
    Bonuspoeng:
    293
    Så det du sier et et man kan bytte navn i profilen sin og etteregistrere andres flybilletter før man bytter tilbake?
     
    Are liker dette
  8. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,335
    Likes mottatt:
    19,544
    Bonuspoeng:
    293
    For min del løste dette seg tror jeg.
    Billettene tilhørte splittet PNR og av en eller annen grunn var de uten verdi..
    Det ble manuelt korrigert.
     
  9. Supersergei

    Supersergei Aktivt Medlem

    Innlegg:
    469
    Likes mottatt:
    694
    Bonuspoeng:
    93
    Billetten var utstedt uten mitt mellomnavn...i min profil i rewards var mellomnavnet mitt med. Jeg fjernet dette og jeg fikk etterreg. Vet ikke hvilken kontroll de har på navnebyttene, men i mitt tilfelle var det ikke noe problem.
     

Del denne siden