Vi prøver noe nytt. Fra nå og i inntil 6t til (verbleidende Flugzeit) kjører vi en «live» Q&A* Litt «helsesista»-style. Jeg er her nå, hva lurer du på? * forbehold om at chat-operatør ikke sovner og selvfølgelig at FlyNet funker. ** tråden avsluttes 14:00 03.06.19, så hvis du leser dette etter den tid, så er det nødvendigvis ikke live-sending **
For å åpne ballet: Startet du i PEK? Nei, startet i BKK, og hadde int-int transfer i PEK. Thai i BKK kunne ikke skrive ut boardingkort for PEK-FRA. Kort fortalt ble det et helvete på PEK. Ble gående i «ingenmannsland» til 3t før avgang. Først da kunne transfer desk gi meg nødvendig BP for å komme videre.
Må du bestille all drikken ved første serverering der også, slik som på SAS Plus? Er LH F bedre enn DY Premium?
Hei «Virrevapp», all drikken kom med en gang. Dvs, alle 6-7 flasker står på et lite bord foran meg. Jeg slapp å bestille. Det kom uoppfordret. Når det gjelder LH F vs. DY premium så kommer det så klart an på personlige preferanser. Jeg holder en knapp på LH F.
Hei, «Rune». Her har jeg inget sammenlikningsgrunnlag. Du har helt rett. Det finnes mange fetisjer, og uten å ha forsøkt alt, så kan man allikevel på generelt grunnlag gjøre seg opp en mening. Men jeg oppfordrer deg til å utforske DY. Kanskje du liker det, og da kan ingen fortelle deg at sånn skal det ikke være.
Dette blir litt på siden av mitt kompetanseområde, men jeg forsøker meg allikevel på et svar: ihht. normalfordeling av forventet levealder er dette helt normalt. Husk en F-tur bør tas når man kan.