Og hva innebærer dette i praksis? Tjener man poeng? Får man fordeler? Skjønte ikke helt hva de mener med distribusjonssamarbeid.
Virker som om de mener at de skal formidle hoteller fra flere kjeder - fra samme sted/app, i den skarpe konkurransen med booking.com, hotels.com og andre.
Booket og sendte mail nå 2 uker før opphold. Pga platinum status lovet de meg minst ett familierom. Booket med poeng og fikk "ekstra" seng/barn til 100dk pr natt.
That's a win! Veldig bra hotell, alt i alt - selv om jeg har vært tidvis skeptisk til for liten bemanning i resepsjonen + litt varierende kvalitet på frokosten. I fall du ikke har vært der før: et godt tips er å bruke selv-innsjekk på skjermene som er nedfelt i bordet til høyre for resepsjons-diskene. Ikke så lett å se at det er automat-innsjekking der før man står rett ved.
Farris Bad; Er det ikke mulig å booke for bonuspoeng på vanlig måte på choice nettsiden? Får ikke opp noen dager det er mulig å booke for poeng. Hvordan gjør man det i så fall for å bruke poengene her?
Mulig dette er spurt om av noen andre tidligere, men kanskje noen kan bekrefte raskt for meg. Hvis jeg klinker over nok Trumf-poeng til NCC som gjør meg til Platinum i denne perioden nå, vil bookingene i april som jeg gjorde den 21. under trippelkampanjen gi meg poeng som Platinum eller Gull?
Du må få enten kundeservice eller hotellet til å oppdatere status i bookingen for å få Platinumfordeler
Er det ikke en fare for at det vil telles som "endring" i bookingen, og at det da vil føre til at trippel bonus faller bort?
Har forsøkt å få kvitteringer sendt fra nettsiden siden fredag ettermiddag til to forskjellige e-postadresser - har autoutsendingsavdelingen helgestengt eller må man virkelig kontakte hotellene for å få de sendt manuelt?
Erfaringsmessig er nok ikke dette så automatisk som nettsiden gir inntrykk av. Og noen av hotellene, f.eks. Xpress Central Station, må du uansett kontakte direkte for å få en kvittering med moms spesifisert. Har i de fleste tilfeller fått raskt svar på epost direkte til hotell da.
Du kan uansett fortelle + vise appen i innsjekk samtidig som du spør om å få upgrade som platinum. Så slipper du å "fikse på" bookingen i systemene. Ekstrafordelene for platinum over gull er ikke enorme uansett:
Tenkte jeg skulle booke rom med bonuspoeng for mine foreldre som begynner å dra på årene. Ser det ikke er noe alternativ «booker for andre», men lengre bak i tråden her ser det ut til å gå greit likevel. Noen som har fersk erfaring på dette?
Jeg har aldri hatt noe problem med å Booke i mitt navn for andre. Har også booket i andres navn, men allikevel mitt navn som kommer opp i den endelige bookingen. 3 uker siden sist booking
Book som vanlig og skriv navn til gjestene i kommentarfeltet på bestillingen. Dette har kundeservice bedt meg gjøre tidligere.
Quality Hotel Sarpsborg: Om man booker bonusnatt / og eller har status, får man noe inngang til badeland / superland dekket? Eller må man betale seperat?