Qatar airways, amazing offers. Like never before...

Tråd i 'Qatar Privilege Club' startet av Ruby, 07. jan 2020.

  1. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    Det store spørsmålet er vel om monkey på QR er overkommelig...Jeg har mine tvil, men hører på ekspertisen. Prisen blir jo betydelig hyggeligere, men forsatt monkey og C altså mixed cabin :(
     
  2. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,319
    Likes mottatt:
    12,286
    Bonuspoeng:
    183
    Monkey hjå QR i en a350 tror jeg er mer enn overkommelig. På dreamlineren kan du ta monkey om du er glad i å sitte og sutte på kneskålen din.
     
    tobeornot999 and drsyk like this.
  3. nick5000

    nick5000 Medlem

    Innlegg:
    130
    Likes mottatt:
    45
    Bonuspoeng:
    28
    Men dette er da helt urelevant !
    Her søker vi etter gode C tilbud, og QR sidene reklamerer med OSL SIN i Premium til 11.8K
    Og så viser det seg når man går videre med bestillingen at det er mixed cabin med den lengste flighten i Y.
    Må nesten tro at det er en feil, evt veldig sleip (og kanskje ulovlig?) markedsføring.
     
    drsyk liker dette
  4. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,931
    Likes mottatt:
    6,759
    Bonuspoeng:
    183
    Monkey er ALDRI overkommelig på Long haul !

    De ganger jeg har booket med QR til/fra SVG, så har jeg fått advarsel om at flyvningene med SK er økonomi, selv om de er i PLUS. Har da klikket på "kun Premium" , men er blitt gjort tydelig oppmerksom på at deler av turen er i eco.(SVG-CPH-SVG)
     
    tobeornot999, OttoL and drsyk like this.
  5. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    Da melder en pass til Mixed Cabin. Og enig med @nick5000 om at det virker veldig sleipt når en søker C og F, så dukker Mixed opp som et alternativt, kanskje noen kunder har ønsket dette?
     
  6. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    Da en ikke har flydd QR må en spørre og derfor kunne en hatt mulig en mikroskopisk sannsynlighet for at Monkey hos QR var litt bedre enn konkurrentene, men har nå fått med meg at Monkey Long Haul hos QR er samme ulla som de andre... :)
     
  7. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,319
    Likes mottatt:
    12,286
    Bonuspoeng:
    183
    Spørs som nevnt over hvilken maskin du velger, men som @nick5000 helt riktig påpeker så er egentlig ikke det er det som er saken. Kan ikke tenke meg at QR sin reklame er i henhold til norsk lovgivning, men det er vel ikke så mye en skulle ha sagt der.
     
    drsyk liker dette
  8. lMartin

    lMartin Jeg var ung og trengte poengene! InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,975
    Likes mottatt:
    6,293
    Bonuspoeng:
    183
    På min siste tur med QR fikk ved beskjed på jobb om at vi måtte fly økonomi, og jeg fikk dermed "gleden" av å teste både A350 og B777 i økonomiklasse. A350 gikk helt greit, men B777 var både smalere og trangere. Karen på 250kg i setet ved siden av gjorde ikke situasjonen noe særlig bedre...

    ...Vi kom fram til at økonomiklasse ikke var noe for oss og booket om returen til business. Vi får heller spare penger i prosjektet et annet sted :)
     
    drsyk and OttoL like this.
  9. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    Rart han på 250 kg ikke måtte betale dobbel sete avgift og/eller i det hele tatt passet i stolen...
     
  10. lMartin

    lMartin Jeg var ung og trengte poengene! InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,975
    Likes mottatt:
    6,293
    Bonuspoeng:
    183
    Estimatet mitt av medpassasjerens vekt kan i kampens hete ha vært en smule overdrevet...
     
    tobeornot999, Finnks and drsyk like this.
  11. SASking

    SASking Nytt Medlem

    Innlegg:
    6
    Likes mottatt:
    4
    Bonuspoeng:
    3
    Har Qatar fortsatt tilbud?
     
  12. nick5000

    nick5000 Medlem

    Innlegg:
    130
    Likes mottatt:
    45
    Bonuspoeng:
    28
    Vet ikke om det er tilbud, men det koster ihvertfall fra 11800 OSL SIN i mixed cabin Y/C (den lengste i Y), og 15990 i C. Mulig C kan fås billigere noen dager. Det er veldig tungvint å søke etter C nå, siden Y/C prisen kommer opp når man søker på Premium Only.
     
  13. Edvard

    Edvard 一期一会

    Innlegg:
    4,174
    Likes mottatt:
    11,213
    Bonuspoeng:
    183
    Minitilbud fra QR.

    https://www.qatarairways.com/en-no/offers/book-today.html

    Offer period: 24 November 2020 – 2 December 2020

    Travel period: 24 November 2020 – 30 September 2021.

    Flight promo Code: BLACKFRIDAY

    If the flight promo code is entered correctly at the time of flight search, the special discounted fare will show marked as BLACKFRIDAY in the flight selection page.

    Business Class Oslo to:

    Adelaide, Auckland, Baghdad, Bangkok, Bengaluru, Brisbane, Canberra, Kolkata, Colombo, Kochi, Cape Town, Clark, Dhaka, Dar es Salaam, Delhi, Bali (Denpaser), Entebbe, Hanoi, Hong Kong, Phuket, Hyderabad, Islamabad, Jakarta, Johannesburg, Kilimanjaro, Karachi, Kathmandu, Kuala Lumpur, Kuwait, Luanda, Lahore, Chennai, Mombasa, Muscat, Melbourne, Maldives, Manila, Nairobi, Perth, Yangon, Seychelles, Ho Chi Minh City, Singapore, Salalah, Sydney, Zanzibar.

    Farebasis R og A.
     
  14. nick5000

    nick5000 Medlem

    Innlegg:
    130
    Likes mottatt:
    45
    Bonuspoeng:
    28
    Er ikke noe billigere enn tidligere. Og har også problemer med å få siden til å funke, får bare opp resultater av og til.
     
  15. SVG_flyer

    SVG_flyer Veteran

    Innlegg:
    2,075
    Likes mottatt:
    3,272
    Bonuspoeng:
    113
    Qatar Airways kjører kampanje fram til 15 Januar. Link:

    Great offers for an extraordinary journey | Qatar Airways



    Great offers for an extraordinary journey.


    Book by 15 January 2021 and take advantage of our great offers with fares starting from 4,059 NOK in Economy Class and 14,549 NOK in Business Class.

    Join Privilege Club and earn double Qmiles when you book online, plus 50% bonus Qpoints when you book on our mobile app. Login to your account to register by selecting my offers from your dashboard at least 24 hours before travel.

    Not a member yet? Join now and earn 1,000 Qmiles instantly.

    No matter where you go next, we have you covered with guaranteed flexibility.When you are ready, we will be here, as we have always been. Taking you safely where you need to be throughout as the airline you can always rely on.
     

Del denne siden