Det var da enda godt. Men vil en slik tur gi noe mer opptjening av Tier-points på BA, enn de noe kortere turene som allikevel gir 4x140 Tierpoints?
Kjapt spørsmål til dere som har flydd Qatar Airways i nåværende år: jeg har bestilt en tur til Japan neste år, og i bekreftelsen jeg fikk pr post står det blant annet " Please note that in some cases, Qatar Airways may request additional payment verification from the card holder for itineraries paid for with a credit card." Har dere opplevde at de ønsker å se på bankkortet som du har betalt med under check-in? Jeg er Sbanken kunde, tidligere Skandiabanken og vi får nye kort i år eller neste år. Det betyr at kortet jeg brukte til betaling vil bli sperret.. bør jeg da ta vare på kortet i tilfelle de ønsker å se på det under check-in?
Har også alltid med meg kortet som jeg betalte turen med om det er utgått. Har blitt spurt og måtte vise det men det var med Thai fra KTM til BKK.
Når man får nytt kort fra banken må det vel være innafor. Da vi reiste med qatar i sommer tror jeg at jeg nettopp hadde fått nytt årlige nye amex uten at det førte til problemer. For å være sikker kan du jo ta med det gamle kortet for å evt vise det frem ved spørsmål.
Jeg har blitt spurt, riktignok med Singapore Airlines tidligere i år, men hadde da med meg det gamle (utgåtte) kortet og da gikk det greit.
Jeg har tidligere måttet sende inn kopi av pass og kredittkort etter en bestilling på Qatar så er kanskje dette de tenker på.
Men fikk du en ny epost der det stod spesifikt at du måtte gjøre det? Jeg ser ingenting om dette i bestillingen min
Ja, men jeg fikk det ikke sist gang jeg bestilte tidligere i år. Kanskje de bare gjør dette på utvalgte bestillinger?
Forstått det slik at companion billetter er rabattert priser pr person når man flyr 2 stk samtlige. For eks: vanlig pris biz t/r 30 000 kr, men med companion så blir det totalt kanskje 25 000 kr eller noe slik 2 for 1 er vel at man reiser 2 stk for prisen av 1.