Qatar - BA codeshare

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av TravelManBiz, 04. sept 2017.

1. TravelManBiz

TravelManBiz Veteran

Likes mottatt:
    5,117
    Bonuspoeng:
    183
    BA har codeshare med Qatar fra LHR. Vi skal til SIN i C til sommeren, men siden jeg snart får BA gull så vil vi gjerne fly med Qatar men via et BA flightnummer. Da får jeg 100 Avios bonus som jeg ikke får på QR flightnummer. I tillegg har de Q suites fra LHR-DOH og da flyr vi eventuelt med BA mellom OSL og LHR.

Er det noen som har gjort dette på en QR kampanje? Eller må vi fly direkte fra OSL til DOH når de har kampanje priser?

2. Earl

Earl Veteran

Likes mottatt:
    8,027
    Bonuspoeng:
    183
    Har ikke fått til å bestille fra Oslo via LHR med Qatar selv, så har inntrykk av at når Qatar har kampanjer fra Oslo så er det direkte til Doha også videre derfra. De selger jo heller ikke billetter på sine sider fra OSL til LHR...Men de har vel kampanjer fra UK noen ganger også så ville satset på å følge med på det hvis det er kampanjepris som er ønskelig...

3. TravelManBiz

TravelManBiz Veteran

Likes mottatt:
    5,117
    Bonuspoeng:
    183
    Takk for svar. Jeg sjekket ITA matrix nå og der kunne man bestille via LHR og prisen lå på rundt 20k og det er jo ganske høy pris. Får sjekke igjen når QR har kampanje

4. Earl

Earl Veteran

Likes mottatt:
    8,027
    Bonuspoeng:
    183
    Ok, da får vi håpe det er mulig og til bedre pris når det har tilbud på gang!

Jeg har kun prøvd på qatarairways.com og når jeg legger inn fra Oslo der og til London så får jeg bare følgende feilmelding: "No city matching for your request"
    Men fra London til Singapore er intet problem, bare litt dyrt...

Del denne siden