Emirates i F BKK-HKG får man ned i 8800kr(7600kr om man starter i HKG) tur retur normal pris er 11 000. Qatars fantastiske C tur til BKK til 9100kr. https://insideflyer.no/28163-2/ Her vil jeg også legge til at turen med Qatar en nesten nok til å kvalifisere for sølvkort hos BA(tilsvarende gull hos SAS). Så her vil jeg si man får mye for pengene. Pluss man må ha 4 flighter med BA, f.eks to billigturer til LHR kan man få til rundt 1000kr per tur. Er usikker på om man også må ha to turer før turen for å kvalifisere til Bronze og så fire til eller om det holder med fire totalt.
Artig at du nevnte det. Skal fly OSLDOHBKKDOHOSL med QR i C og F i august også har jeg bestilt EK i F BKKHKGBKK Forresten: hvor fant du billettene til 7.7K? Jeg fant ikke noe for mindre enn 8.8K i EK F?
Nesten like billig å fly Qatar i Biz som og fly Thai i economy til BKK (tenker da på klassene som gir 100% EB poeng).
Du må se i mai og juni. Qatar reisen må være gjennom ført innen 21juni, så da er disse en god kombo. Har "teppe søkt med google fligts" og tatt stikk prøver hos emirates. 35 000Thai bat som blir ca 8 700kr. Som jeg fant ut så er det ca1000kr billigere å fly andre veien. Det vil si HKG-BKK-HKG.