https://www.businesstraveller.com/business-travel/2017/01/05/hamad-international-build-concourse-f/ Jeg flyr QR biz for første gang om ikke så lenge så har ingen kunnskap om hvor bra de forskjellige setene er, men en skulle jo tro at setene de har i 350/380 er bra nok? Også litt pussig at dette kommer nå ettersom 350 ikke akkurat er gammel..
Setene i 350/380 og 787 er helt prima! Så får virkelig håpe at QR ikke kommer med 2-2-2 på 350ene og 787ene, mens 777 får 2-3-2 slik som Emirates har det. Blir spennende å se hva mr. Al Baker "stolt" viser frem i mars.
Nesten litt vanskelig for å tro at de skal gå bort fra 1-2-1 og sette inn 2-3-2.. At Emirates ikke går over til noe mindre tett er i og for seg overraskende, men annen case. Tror en del trafikk vil forsvinne om man innfører seter uten midtgang nå som man er vant til det. Jeg for min del ville valgt C-produkt IC etter hvor jeg fikk sitte i fred om jeg skulle fly alene.
Spennende. Hvis de går bort fra 1-2-1 blir jeg sjokkert. Jeg tror de beholder 1-2-1 og jobber mot et mer suite-lignende sete med mindre åpenhet/mer privat følelse.
“It will be across the fleet in B777s and A350s, and we have a new seat development for the B787s as this new seat can’t fit in the 787,” he said. Du sitter veldig bra i 787 som det er nå. 2-2-2 er vel det setet jeg ser for meg som ikke passer pga størrelsen, om de da ikke går for en suitemodell som Herlov sier. Blir det 2-2-2 så kutter jeg QR. QR A-330 har det, og den er ikke spesielt bra pga begrenset plass. B-777 har 2-2-2 men de setene er større.