QC25 -> QC35

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Jan Fredrik, 26. sept 2016.

  1. Jan Fredrik

    Jan Fredrik Veteran

    Innlegg:
    1,803
    Likes mottatt:
    1,693
    Bonuspoeng:
    113
    Står ovenfor et lite dillema, jeg gjerne vil ha hjelp til.

    Mine QC25 sluttet plutselig å fungere på det ene øret. Nå har jeg fått splitter nye, Limited Edition (helt ny boks).

    Samtidig har jeg kjøpt QC35 på salg til ~2990 NOK (2399 DKK) på nettet, som jeg må hente i dag, hvis ikke går de i retur.

    Vurderer nå om jeg skal hente de, og legge ut QC25 til salg på Finn. Litt usikker på hva jeg får for dem.

    Hva synes dere? Er det verdt oppgraderingen?
     
  2. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg ville alltid valgt den nyeste :)
    Den er jo også trådløs, det må jo være en fordel..
     
  3. Jan Fredrik

    Jan Fredrik Veteran

    Innlegg:
    1,803
    Likes mottatt:
    1,693
    Bonuspoeng:
    113
    Noen som har en formening om hva jeg kan få for splitter nye QC25 i emballasjen?
     
  4. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    1500 kanskje? Ingen tvil om at de nye klokkene har tatt vinden ut av seilene for QC25, sikkert ikke lenge før de blir nuka.

    Som jeg har sagt mange ganger før, jeg liker ikke komaklokker/rundt hele øret, fruen har hatt sine QC35 siden de kom ut og er kokfornøyd. Batterilevetid er konge og lading går kjapt via USB. Stor forbedring.
     
  5. Jan Fredrik

    Jan Fredrik Veteran

    Innlegg:
    1,803
    Likes mottatt:
    1,693
    Bonuspoeng:
    113
    Takk! Merker jo at det frister veldig. Bare det å slippe AAA-batterier... Og enda verre, å ikke ha det på en 14 timers flytur..

    Finnes det noen norske elektronikkbutikker som tar i mot uåpnede varer uten kvittering og gir tilgodelapp/penger tilbake?
     
  6. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Det er for meg hovedpoenget. Mens jeg må fysisk ladde mine QC3 med en dings, kan fruen lade via eksternt batteri eller uansett USB
     
  7. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Kan gi deg 1500,- og hente i Kristiansand onsdag kveld/torsdag formiddag :)
    Bare fordi jeg har lyst på noen slike til ferien...
     
  8. kaijoar

    kaijoar Bonusnisse

    Innlegg:
    511
    Likes mottatt:
    620
    Bonuspoeng:
    93
    Gå for 35, uten tvil! Har brukt mine i to uker etter å ha blitt frastjålet mitt forrige AKG headset, og er så langt superfornøyd. 25 burde kunne selges for bortimot 2000kr i alle fall, normalt ligger prisen godt over dette på nettet nå for tiden.
     
  9. Ursa

    Ursa Bonusnisse

    Innlegg:
    315
    Likes mottatt:
    1,416
    Bonuspoeng:
    93
    Vær obs på at du kan skifte ledninga til QC25! Jeg kjøpte en ny kabel for 10 kr fra aliexpress. Den funka bare på ene øret også, og da var det altså feil i en (feilprodusert) kabel.
     
  10. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,448
    Likes mottatt:
    29,529
    Bonuspoeng:
    183
    25 selges jo for 1799 på DY så uten lapp så bør du vel være happy med å få 1500.
     
  11. Jan Fredrik

    Jan Fredrik Veteran

    Innlegg:
    1,803
    Likes mottatt:
    1,693
    Bonuspoeng:
    113
    Har kvittering :) Og fått bud på 2000 :cool:
     
  12. chrisbu

    chrisbu Senior Medlem

    Innlegg:
    877
    Likes mottatt:
    755
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg mener jo at AAA batterier er en fordel, jeg glemmer hele tiden å slå av hodetelefone. Da er det digg å alltid ha noen ekstra batterier i dekselet. Jeg vet at hvis jeg må lade batteriene så plutselig sitter jeg i setet uten mulighet til å lade batteriet og uten noise cancelling :(
     
    Last edited: 27. sept 2016
    Henrik liker dette
  13. Jan Fredrik

    Jan Fredrik Veteran

    Innlegg:
    1,803
    Likes mottatt:
    1,693
    Bonuspoeng:
    113
    Lader med USB (20 timer på 2 timer), så det er bare å ha en PC eller Power bank :)

    Åpnet de nå, og de er knallbra :D Har 14 dagers returrett, men beholder nok disse. Blir digg å ha de med til Sør-Afrika på onsdag :cool:
     

Del denne siden