QR 48h salg Sin15k/Syd 20k

Tråd i 'Reisedeals' startet av ortega, 14. mars 2018.

  1. TravelManBiz

    TravelManBiz Veteran

    Innlegg:
    1,674
    Likes mottatt:
    4,996
    Bonuspoeng:
    113
    Ja, prisene de hadde i C var jo veldig dårlige sammenlignet med tidligere. Over 19k til SIN. Men da flyr jeg mye heller med BA i Y enn Qatar i Y. 3-3-3 i en 787 er trangt. På BA kan jeg i det minste velge alle de gode setene gratis.
     
    phileas liker dette
  2. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,318
    Likes mottatt:
    12,285
    Bonuspoeng:
    183
    Nå kommer jo 359 på OSL-ruten i slutten av oktober, og da kan man trygt bestille Y hele veien til SIN uten noe problem. I motsetning til 787 er det meget oppegående plass i de maskinene.
     
  3. TravelManBiz

    TravelManBiz Veteran

    Innlegg:
    1,674
    Likes mottatt:
    4,996
    Bonuspoeng:
    113
    Ja, jeg har sett det og det hjelper jo litt. Men jeg må reise i sommer. På BA flyr de 777 og A380 hver dag til SIN fra LHR. Hvis jeg flyr BA kan jeg reservere 25A som er det beste setet på Y. Jeg har ingen fordeler på Qatar. I tillegg får jeg på BA ekstra Avios også. Det er helt uaktuelt å fly Qatar i 787 i Y til SIN i hvert fall.
     
  4. Herlov

    Herlov Poengsanker InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,066
    Likes mottatt:
    5,991
    Bonuspoeng:
    183
    Hvor er det blitt av alle de gode Qatar-salgene? Det drypper litt av og til, men går butikken så bra at de har stoppet helt opp med de fantastiske salgene de jevnlig opererte med tidligere? Man skulle jo tro det motsatte etter innføring av blokaden i Midtøsten, da de mistet mye transfer fra nabolandene.
     
    Shyneno liker dette
  5. TravelManBiz

    TravelManBiz Veteran

    Innlegg:
    1,674
    Likes mottatt:
    4,996
    Bonuspoeng:
    113
    De har jo verdens beste business class (QSuites) og må jo kunne ta betalt for dette produktet. Men kjipt at det er slutt på kampanjer. Men situasjonen er vel slik at så lenge de er under blokade kommer de til å holde prisene høyere. De gangene jeg har flydd i det siste med Qatar C har det vært fullt i C. Men venter spent på en kampanje snart:)
     
    Shyneno liker dette

Del denne siden