QR med nok et salg. Companion-offer til SYD. Et raskt søk på noen vilkårlige datoer ga meg denne prisen: Snakk om å vifte med fristelser under nesen på folk
Her er link; https://www.qatarairways.com/en-no/offers/global-travel-boutique.html?cid=EMNO306070 Skal ikke være nødvendig med noen promokode, men antar at man må søke for to for å få de beste prisene.
Spent på kva som dukkar opp som flash sale i år! For to år sia fekk vi OSL-SIN for 6-7000 i biz. I fjor fekk vi AMS/BRU-Japan for 5800 i biz. Håpar trenden held fram. Du skal kunne nytte kode PCGTBGIFT for opptil 5% ekstra.
Kun hvis: 1) Det er mer enn 8 timer 2) Det ikke er andre alternativ til connection. Ofte blir punkt 2 brutt. Det vil si at de har en avgang samme kvelden, men for å få tilbud må du vente til morgenen etter elns.
Då må du sikkert sjå på promo-prisane frå LHR, CDG eller JFK (pluss eventuelt andre som har fått Qsuite). Eg har ikkje klart å prise ut nokon promo-prisar ex-osl via nokon av desse flyplassane. Vil forøvrig anbefale ex-LHR om mogleg, loungen der er svært god og dei får stort sett dei nyaste flya. Ja, dersom du har mellom 8 og 24 timar stopover tilbyr Qatar hotell. Sikkert nokon vilkår som gjeld. Link. Sjekk også Qatar+, som er Qatar sitt stopover-program. Her kan du få opptil to netter inkludert hotell utan ekstra kostnad. Link.
Problemer er at det er blackout datoer fra 9 juni til 10 september for alle seter i C. Veldig lang blackout periode. Tenkte å bestille tur til sommeren men da må jeg heller vente på de neste salgene til Qatar mot sommeren der de tidligere har kommet med gode priser. Men vi kommer nok aldri ned i 6-7000 til SIN i C. Ble de virkelig solgt så billig? Trodde billigste har vært rundt 8500 kr.
Det var vel ein slags OTA-glitch som gjorde at du fekk dei endå billegare om du bestilte via OTA. Meiner det var rundt €800 EUR utan at eg skal seie det heilt sikkert. Eg vart sitjande på gjerdet den gongen.
Jeg betalte 8223,- men mener å huske at det var mulig å få det til ca 7 700,-. Jeg ville gjerne ha en natt i Doha, så gikk for en billett som var litt dyrere. Bestilte via seat24.no
Det er vel noko usikkert om det faktisk kjem, men under begge dei to siste "travel festivals" (januarkampanjane) har det dukka opp eit slikt tilbod. Og har det skjedd meir enn ein gong må det vel kunne kallast ein tradisjon.
Funker også til AKL for rundt 16k (rett under med promokode), om man legger returen til ARN. https://www.google.com/flights/#sea...AKL1QR920,AKLDOH0QR921-DOHARN1QR171;sc=b;eo=e
Trist at en ikke kan bestille C i sommerferien. Her har de virkelig strammet inn. Kan det være at det kommer en skikkelig travel festival som de pleier å ha i januar senere i vinter ? Det er lov å håpe
Jeg tro at det absolutt kommer kampanjer nærmere sommeren i C som inkluderer sommerferien. Det var jo slik i fjor. Jeg venter på SIN for å bestille ferie i sommer til Singapore.
Det positive med dette salget er at de har løsnet opp på minimum antall dager før retur. Singapore (ca. 13 000,-) ser ut til å gi mest krutt for penga fra Oslo, i tillegg til Oceania-destinasjonene (fra ca. 16 000,-). Ellers ingen virkelig gode tilbud etter hva jeg kan se.