Prøver meg på ett lite reisebrev igjen, turen går til Mahe via Doha. I utgangspunktet optimist, kan vel ikke være det illeste plassen å bli sendt på jobb. Valget falt ganske lett på Qatar når jeg skulle velge flights, TK var det eneste reelle alternativet jeg fant. Selv om jeg har rekvalifisert til gull hos BA så er det ikke feil med 560 TP. Starter veldig enkelt, ett glass bobler på OSL loungen; Beklager gjenbruk av bildet fra Søndagstråden
I mine øyne er QR i motsatt og riktig enda av skalaen når det gjelder C-produkt så forventningene er hevet ift Bali turen. Foreløpig leveres det over forventning. Meny utlevert, hele crewet har vært innom og hilset, setet er forklart med alle mulige detaljer, menyen er forklart med vinanbefaling til hvert valg. Før take-off. Ett glass Pommery sitter fint en søndag ettermiddag; Kittet i rosa-sløyfe versjon, levert av Bric’s.
Push-back 16 blank, 10 min før oppsatt avgang; Om WIFI funker så skal jeg prøve med litt oppdateringer underveis
Ett nytt glass Pommery og nøtter levert under 10 min etter take-off; Meget bra tur så langt, kun wifi som er litt edge
En kjapp tur innom One World first loungen @DOH; For de som er så heldige å reise med familie; Venter spent på om det finnes noen meny her: Fikk meg en sjampis og fant ut det kun var buffet, så da er det loungebytte;
Da er det sjampis på businessloungen Al Mourjan. Pommery er byttet ut til fordel for Lallier. Ikke noen fan av det byttet. Pen lounge, det skal de ha; Om det har gått i kluss med datokalenderen så har de klokke som kan hjelpe litt;
Vet ikke hvorfor, men har en feeling @Stuttfeiten ikke er helt fornøyd med fraværet av mat; Here we go; Min blandings:
I de sære detaljer, forskjellen på F og C loungen; på F så var det en ansatt for å holde bevegelse foran sensoren på vannkrana for vasken etter toan. På C så må vi faktisk passe på å bevege oss selv.
Alle ombord, jeg var sistemann. Rukket å skifte til pysj og fått meg påfyll av Pommery; Trygt plassert i 3E. Ingen i nabosetet; helt OK det.