God morgen fra første rad på DY402. Herlig stille i går kveld i gullstua CPH. Hadde 23 flyet til OSL, men brukte diamant fordel og endret til 20:55. Hadde go light billett, men fikk både skjenk og innsjekket bagasje: Men blir dårlig med poeng av det: edit: Norwegian har nå servering mellom AES og OSL. Serverer kaffe fra Seattle.
God formiddag fra Perea Beach like utenfor Thessaloniki i Hellas 11 km løpetur langs promenaden er gjennomført. Nå har vi funnet oss en solseng på stranda og blir liggende her noen timer. Meldt regn i morgen, så da går nok turen inn til byen. Ha en strålende dag!
God morgen! Litt sol, og mye mindre vind enn i går. Naboen på 6 år øvelseskjører med båt utenfor vinduet. Må tidlig krøkes som god båtfører skal bli! Men de kunne ventet til etter frokost. Fikk akkurat svar fra diamant-eposten, og de kunne melde at nå var alt i orden med konas USA-billetter. Alle er billettert, og jeg har fått tilbake poeng og avgifter som ble trukket feil. Topp stemning! (Men mye jobb for billetter som burde vært veldig enkelt å booke selv..) Ingen rødnese på meg i dag, men skal en tur på dynga med avfall, og det skjer med rød bil. (men kanskje ikke før i morgen. Eller fredag.) Ha en fin en!
God ettermiddag fra Thailand. I går dro vi til nydelige Pig island etter vi først fikk snorkle litt. Fin dag!
God formiddag fra etter hvert blånese sydover igjen. Ganske så regntungt nordpå i øyeblikket, så spørs om vindussete har noe for seg.
God morgen fra Cincinnati. I motsatt enda av skalaen ift trådstarter, i dag blir det privatjet i form av en G650ER til en av Los Angeles’ sekundære flyplasser. En første for alt, men kommer desverre ingen bilder av denne turen. Hjemreise LAX-LHR-OSL i morgen, forhåpentligvis hjemme til grilling utpå ettermiddagen
God ettermiddag frå Sunnfjord. I dag har eg ferie! Eg og eldstemann har vore i Førde og vi har vore ein tur på stølen. Seinare skal eg slå plenen og deretter til mitt moderlige opphav og ete middag. Kva flyplass er det snakk om @Wiolenze? Eg har vore innom Bob Hope i Burbank og sett meg om. Eg vart ikkje rana, so besøket må kunne kallast ein suksess.
Sen lunchhilsen fra Oslos østmark. Her åpnet det seg plutselig noen timer med solgløtt, så da ble andre planer lagt til side, til fordel for lunch i det fri. Nå nytes egenprodusert hvetebakst og kaffe fra termos. Skal ikke mere til for å ha det fint. Nyt dagen!
God ettermiddag! Første dag her i Rockefort-de-pins Her var det ingen restauranter som åpnet før kl 19:00 så da var det bare å fyre opp grillen. Flott temp, basseng og kåk
God formiddag fra New York, her har en akkurat sjekket ut av hotellet og venter på skyss til JFK. herfra blir det LH over dammen til FRA etterfulgt av melkerute gjennom Europa i morgen før vi er hjemme om et døgns tid.
God kveld fra hovedstaden. Tredje dagen tilbake etter ferie, men fortsatt ganske feriestille på kontoret så få møter og greit å komme ajour etter ferien. Fint med sol i ettermiddag så fikk man muligheten til en tur ut i solen! I morgen venter en befaringsdag, satser på vi slipper altfor mye regn når man er utendørs! Nyt kvelden folkens