Radisson hoteller i Bangkok

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Rohass, 15. juni 2015.

  1. Rohass

    Rohass Aktivt Medlem

    Innlegg:
    484
    Likes mottatt:
    2,065
    Bonuspoeng:
    93
    Skal til Bangkok en periode.
    Er det noen gode anbefalinger for Radisson's hotellutvalg der(Suites, eller Plaza )
    Eventuellt Park Plaza, sine hoteller der.
    Skal vel i grunnen bare være turist.
     
  2. John in The Tower

    John in The Tower Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    1,181
    Bonuspoeng:
    93
  3. Hypern

    Hypern Senior Medlem

    Innlegg:
    509
    Likes mottatt:
    181
    Bonuspoeng:
    43
    Hei har bodd på Radisson Plaza her i Bangkok i 6 netter nå og kan si dette :

    Radisson Blu Plaza er forresten ganske greit, men jeg vil ikke gi det toppkarakter. Er diverse småting som feks at kapasiteten på frokostsalen ikke er god nok, lysbryterne er et lite helvete å finne ut av - det blir liksom månelyst eller nesten ingenting. Litt irriterende når man skal legge seg for kvelden og finne ut hvilke brytere man skal fikle med for å få det mørkt også nei - der stod to lys på ja, feil bryter kanskje? Nei det er visst bryter til det på den andre siden av senga. Samt at taket på loungen begynte å lekke som en sil i går - tyder på dårlig håndverk, dette hotellet er som sagt kun et år gammelt. Det siste er at svømmebassenget stenger kl 20 presist. Det mener jeg er for tidlig å stenge et svømmebasseng på særlig om man har lyst på et lite kveldsbad. Kunne med fordel hatt åpent et par timer til uten problem.

    Ellers har de god mat og opplever personalet som veldig serviceinnstilte. Er bare å spørre dem om alt. da jeg påpekte at taket lakk i går kveld i loungen var de raskt og kontaktet overordnede og de satte ut bøtter og kar så jeg tror de får kontaktet noen håndverkere i dag for å få fiksa det.

    Om jeg ville bo her igjen? Ja definitivt - og håper ting blir fiksa på i. Leser på Tripadvisor at de er i gang med å se på både lysbrytere og svømmebassengtidene så håper det skjer noe i løpet av fremtiden.
     

Del denne siden