Radisson ute av ViaTrumf?

Tråd i 'Bonushjelp' startet av KVTL, 20. okt 2019.

  1. KVTL

    KVTL Senior Medlem

    Innlegg:
    589
    Likes mottatt:
    627
    Bonuspoeng:
    93

    Attached Files:

  2. livinspeed

    livinspeed Aktivt Medlem

    Innlegg:
    359
    Likes mottatt:
    764
    Bonuspoeng:
    93
    De har vært borte de siste par gangene jeg har sjekket, ja. Ikke et sekund for tidlig mener jeg mtp hvordan de kontant avviser rubbel og bit, men da er vel siste sjanse for å få de 1800 utestående trumfkronene borte...
     
    sutenai and Shyneno like this.
  3. EC7

    EC7 Medlem

    Innlegg:
    68
    Likes mottatt:
    86
    Bonuspoeng:
    18
    Har fått avvist 3 bestillinger med Radisson. Med Hotels.com har jeg fått bare for enkeltnetter. Har hatt 3 bestillinger av 5 netter med Hotels.com, alle avvist. Forsøkte å klage men fortsatt avvist. Skylder meg 2000 trumf. Neste gang bestiller jeg heller dirkete med hotellet, aldri mer hotels.com og viatrumf
     
    Shyneno liker dette
  4. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,427
    Likes mottatt:
    29,351
    Bonuspoeng:
    183
    RB har avvist alle mine også, så gjør ikke noe om de er borte. Har henvendelse inne på alle hos ViaTrumf, men det tar evigheter. Første var i mai.
     
  5. Shyneno

    Shyneno Okama

    Innlegg:
    2,030
    Likes mottatt:
    1,467
    Bonuspoeng:
    113
    expedia pleier å fungere fint (og det er jo samme eier som hotels.com)
     
    drsyk liker dette
  6. wilco

    wilco Medlem

    Innlegg:
    244
    Likes mottatt:
    257
    Bonuspoeng:
    63
    Like så greit. Har aldri fått godkjent en eneste bestilling med Radisson gjennom ViaTrumf, og klagene har ikke gitt noe heller. Droppet opptjening i RR som resultat av det.
     
  7. christian1986

    christian1986 Nytt Medlem

    Innlegg:
    49
    Likes mottatt:
    88
    Bonuspoeng:
    18
    Har over 2000 utestående fra overnattinger på Radisson, så like greit. Har hatt klager på gang fra januar i år...
     
  8. morpheus77

    morpheus77 Medlem

    Innlegg:
    51
    Likes mottatt:
    12
    Bonuspoeng:
    8
    Har 1800 trumf utestående ( overnatting i juli i år) som har status under behandling i viatrumf. Er det ingen håp om å få de nå?
    Hadde jeg visst dette så hadde jeg spart litt ved å booke direkte hos hotellet.
     
  9. freddyen

    freddyen Senior Medlem

    Innlegg:
    1,363
    Likes mottatt:
    1,282
    Bonuspoeng:
    113
    Skal vel ikke se bort i fra at ViaTrumf nå tar saken i egne hender og betaler ut Trumf fra egen lomme (basert på de siste innleggene i denne tråden). Det som teller mot er vel kanskje de store beløpene knyttet til hotelbestilling. Det er lett å være storkar for noen hundrelapper, men jeg vil tro Radisson ha mange hundre tusen utestående.
     

Del denne siden