Hei, har Radisson gått ut av ViaTrumf? Når jeg går inn her: https://viatrumf.no/cashback/trumfradisson-blu-no Er det kun feilmelding, kan heller ikke finne de i oversikten
De har vært borte de siste par gangene jeg har sjekket, ja. Ikke et sekund for tidlig mener jeg mtp hvordan de kontant avviser rubbel og bit, men da er vel siste sjanse for å få de 1800 utestående trumfkronene borte...
Har fått avvist 3 bestillinger med Radisson. Med Hotels.com har jeg fått bare for enkeltnetter. Har hatt 3 bestillinger av 5 netter med Hotels.com, alle avvist. Forsøkte å klage men fortsatt avvist. Skylder meg 2000 trumf. Neste gang bestiller jeg heller dirkete med hotellet, aldri mer hotels.com og viatrumf
RB har avvist alle mine også, så gjør ikke noe om de er borte. Har henvendelse inne på alle hos ViaTrumf, men det tar evigheter. Første var i mai.
Like så greit. Har aldri fått godkjent en eneste bestilling med Radisson gjennom ViaTrumf, og klagene har ikke gitt noe heller. Droppet opptjening i RR som resultat av det.
Har over 2000 utestående fra overnattinger på Radisson, så like greit. Har hatt klager på gang fra januar i år...
Har 1800 trumf utestående ( overnatting i juli i år) som har status under behandling i viatrumf. Er det ingen håp om å få de nå? Hadde jeg visst dette så hadde jeg spart litt ved å booke direkte hos hotellet.
Skal vel ikke se bort i fra at ViaTrumf nå tar saken i egne hender og betaler ut Trumf fra egen lomme (basert på de siste innleggene i denne tråden). Det som teller mot er vel kanskje de store beløpene knyttet til hotelbestilling. Det er lett å være storkar for noen hundrelapper, men jeg vil tro Radisson ha mange hundre tusen utestående.