Trondheim melder om regn og vind og 7 grader. Straks frokost og deretter avreise til Brekstad og Bjugn via Valset Ha en strålende dag
God morgen fra nydelig solskinn rett utenfor OSL. Både bikkjn og meg mener det er litt for tidlig å stå opp; Blir en rolig dag i dag også, men neste uke som så ut til å bli rolig med lite eller ingen flyging har endret seg betydelig; Om noen har tips til bra hotell i Almaty så er det flott. Ha en strålende lørdag folkens og god tur for @LN-FHU , ikke mye som slår kjøreturen mellom Orkanger og Valset bare for å komme 4 minutter for seint til ferga
Solkysten melder om tørre veier og små blå flekker i skydekket, men det går nok over. Følgende melding tikket inn på telefonen. Uværsvarsel, kostnadsfri tjeneste for bosted og hytte: I Bergen varsles det svært mye regn den 14.9. For detaljert varsel se yr.no. Råd og info på gjensidige.no/uvaer. Skader meldes enkelt på gjensidige.no eller i vår app. Ønsker du ikke slike varsler? Send VÆR STOPP til 2262. Vennlig hilsen Gjensidige
God morgen fra hovedstaden! I går, på fredag den 13. (Min nye lykkedag), fikk jeg booket meg bonustur til California i desember.. Så nå er juleferien komplett! Måtte slenge inn litt betalt Alaska airlines for å komme helt frem, men alt i alt veldig fornøyd. Snakket med SAS om en helt annen reise, også var svensken i andre enden i veldig godt humør. Skal til San Diego i november, og måtte flytte på avreisedagen. Fikk god hjelp til å se på alle mulige muligheter, og han søkte på alt mulig rart. Den reisen ble med SAS til LAX, og leiebil til San Diego. Siden han var i så godt humør, så hørte jeg om han kunne sjekke trøkket til LAX/SAN i desember. Hadde ikke store forhåpninger, og han fant bare eco. Men, så sjekket han alle flyplasser i USA (virket det som), og så sa han "OJ!". Plutselig dukket det opp Biz med SAS til SFO! Dagen før vi egentlig skulle reise, men fri fra jobb får jeg ordne i ettertid. I tillegg måtte vi kjøpe Alaska airlines t/r SAN, for UA videre i Eco gadd vi ikke.. (skal på cruise, og må ha bagasje..) Noen som har erfaring med Alaska airlines? Har man lounge på SFO, feks? Vi har 4 timer mellom flightene, så det er vel litt bingo om vi får noe tid i en eventuell lounge. Det er helg! Skal snart ut i skogen med hunden, må bare finne et sted å gå hvor vi ikke møter andre hunder. Kjip denne sykdommen som man ikke finner ut av hva er..
Yo fra Oslo. Litt mye slalombrus i går, så sofaen holdes og Stephen King sin nye bok skal leses. Mer er det ikke å si. De bygger en egen lounge som ikke åpner før i 2020. Fløy med Alaska i 2016 fra SFO til SEA og fra SEA til LAX. Helt greit, men ikke noe mer. Kunne ikke kjøpe bagasje på forhånd, måtte ordne dette ved innsjekk på mobilen. Mulig det har endret seg siden da. Det vi fant ut av var at du kun hadde tilgang til lounger som ikke var Alaska sine egne om man hadde et såkalt lounge-medlemsskap til den nette sum av 400 dollar. Det var tilfellet i SFO, så da satt man og blomstret i halvannen time isteden..
God lørdag formiddag fra hovedstaden. Morgenen så fin ut, men mer og mer skyer har dukket opp så her er det grått nå og Yr melder om regn i ettermiddag... Lite planlagt på dagen i dag, men i kveld blir det ut og spise med kamerater fra studietiden, det blir alltid bra God lørdag folkens
Det var det jeg så, at loungen på SFO ikke åpner for neste år. Men, vi klarer oss nok i er par timer. Har 4 timer fra landing med SAS til avgang med AS. Immigration og bagasje og innsjekk tar litt tid, så da blir det Starbucks resten av tiden. Har booket "First" hos AS, for å få bagasje.
God laurdag frå Aust-Finnmark! Her er det delvis skya og opphaldsvêr. Hausten har gripe tak: I kveld blir det ståoppkomikk i urbane omgjevnader (les: i fylkeshovudstaden). Kan hende må eg snart sjå på flybillettar. Spørsmålet er kor og når ein skal reise... Akk, ha ein fin-fin dag, folkens!
God ettermiddag frå Sunnfjord. Her nyttar ein dagen på kontoret medan arvingen er hjå besteforeldra og madammen held senga. Godt å få undagjort litt ymse førefallande før ein skal heim og laga middag, ete, sjå Solskjær & co og til slutt støvsuge.
God ettermiddag fra Drammen Idag er virkelig en slitsom dag: Retur av håndstøvsuger på Power, måtte krediteres til samme DnB Saga kort? Og betales da med Curve for kjøp av den nye, time travel SAS MC. Nå på IKEA, skrekk og gru, for et mareritt! Ble servietter og noen glass til hverdags bruk. Fullstendig kaos. Ikke vært her på flere år, må være en grunn til det... Sandvika storsenter for å bruke opp et gavekort, sko og jakker til barna+ mer time travel Curve. Bowling jippi Og dagens høydepunkt mat og bobler på selveste Sumo Skulle heller egentlig tatt en tur til LHR. Det er lov å drømme. God tur i luften som på bakken
God lørdag fra Oslo. Kulturnatt i går var braksuksess, og nå har jeg luftet motorsykkelen noen timer langs ukjente landeveier for å prokrastinere et par jobbgreier. Lurer på om de kanskje skal utsettes helt i morgen også. Ha en flott en!
God lørdag fra Nordens Paris Idag går både regnet og Vinden truffet Tromsø mens jeg har jobbet ute med Grandiosa Takeaway Meat supreme Kaldt var det! Godt det er over, nå blir det chill hos en kamerat med besøket mitt fra Trondheim også blir det kanskje byen ikveld Jeg har skaffet meg flybilletter til Haugesund med henholdsvis Norwegian og SAS. Til og fra Haugesund neste helg blir SAS. Men jeg har 5t og jeg glemte det littå kansellere også å kjøpe på nytt. Jaja, håper budet på oppgraderingen går igjennom! Så blir det ihvertfall lounge og ekstra grunnpoeng i Oslo. Jeg har da arbeid som de timene kan bli fylt igjen med Men ha en flott lørdag uansett om du skal til Bjugn eller ei
God ettermiddag fra Tacoma. Var på Boeing factory tour på Everett, og fikk se innsiden av fabrikken der de setter sammen 747, 767, 777 og 787. Dessverre ikke lov å ta bilder under selve omvisningen. Men her er to bilder tatt fra utsiden: